Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeentebestuur Aalter
Postadres: Europalaan 22,BE-9880 Aalter
Contactpersoon: De heer Bram Lips
Tel: +32 93749913
Fax: +32 93252240
E-mail: overheidsopdrachten@aalter.be
Internetadres(sen): www.aalter.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aansluitingen op het openbaar rioleringsnet, herstellingswerken aan het gemeentelijk rioleringsnet en gerelateerd wegenisherstel - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 865.1/21d0061
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45240000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
II.2.4. Beschrijving
Aansluitingen op het openbaar rioleringsnet (zowel op gemeentelijke als gemeentelijke leidingen), herstellings- en aanpassingswerken aan het gemeentelijk rioleringsnet en het gerelateerde wegenisherstel. Het uitvoeren van opdrachten gebeurt op afroep. Het betreft een raamcontract van maximaal 48 maanden. Deze opdracht is een klantenopdracht, d.w.z. dat de opdracht uitgevoerd wordt door middel van deelbestellingen naargelang van de werkelijke behoeften. Deze deelbestellingen gebeuren steeds via aparte bestelbon van het gemeentebestuur aan de hand van de noodwendigheden. Het sluiten van een overeenkomst op basis van onderhavig bestek geeft de inschrijver geen exclusiviteitrecht. Er kunnen gedurende de geldigheidsduur van het contract prestaties, identiek of analoog aan deze beschreven in onderhavig bestek, laten uitvoeren door anderen. De inschrijver kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enigerlei vergoeding ongeacht de omvang en de aard. Het gemeentebestuur heeft steeds de mogelijkheid om een opdracht uit te schrijven als prijsvraag of aanbesteding wanneer het bestuur van oordeel is dat dit werk door zijn omvang of aard niet als onderhoudswerk kan gecatalogeerd worden.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Laatste 3 boekjaren
2. 1
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver moet om in aanmerking te komen voor gebeurlijke gunning aantonen dat hij voldoet aan volgende voorwaarden: 1.Referenties Een lijst van de voornaamste werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van bedrag en jaartal en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren: • indien het werken voor overheden betreft, wordt de uitvoering aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of goedgekeurd; • indien het gaat om werken in opdracht van privaatrechtelijke personen wordt de uitvoering aangetoond door certificaten opgesteld door deze personen of, bij ontstentenis, door een verklaring van de dienstverlener. Van minimaal 3 referenties van uitgevoerde opdrachten van gelijksoortige werken in aard en omvang tijdens de laatste 3 jaar, dient een korte technische beschrijving van de aard en de omvang van de werken te worden toegevoegd, indien mogelijk met fotomateriaal. De dienstverlening gebeurt met een aangestuurde, competente equipe. De ervaring en deskundigheid van de ploegleider wordt toegelicht. 2. MaterieelEen lijst van de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt. De technische fiches van alle werktuigen en materiaal worden toegevoegd. 3. Plan van aanpak en flexibiliteit van uitvoering Een ondertekende verklaring waaruit het volgende blijkt: • De dienstverlener zorgt voor een snelle en flexibele uitvoering. o De dienstverlener beschikt over minstens 1 contactpersoon met ervaring binnen het werkdomein die 24/24 uur en 7/7 dagen telefonisch bereikbaar is in geval van hoogdringende werken; en binnen de 3, 12 of 24u ter plaatse te zijn om de nodige interventie uit te voeren, in overleg met ter plaatse gemaakte afspraken met de leidend ambtenaar; o De dienstverlener verbindt zich er toe om minstens 1 maal om de 3 weken plaatsbezoeken uit te voeren met de leidend ambtenaar en in overleg de uitvoeringsmethode en planning te bepalen. De dienstverlener beschikt over vakkennis en levert een eigen inbreng van oplossingen en technische voorstellen aan; o De dienstverlener verklaart de opdracht af te werken binnen een termijn van 2 maanden vanaf datum bestelbon; • De dienstverlener is zich bewust van aspecten van milieuvriendelijkheid en duurzaamheido De dienstverlener streeft naar het gebruik van minder vervuilende werktuigen en materieel;o Hij respecteert de Vlarebo en Vlarema wetgeving en brengt af te voeren gronden, funderingen en materialen naar erkende tijdelijke opslagplaatsen, stortplaatsen of verwerkingsplaatsen. De namen en adressen van deze bestemmingen worden opgelijst. • De dienstverlener is zich bewust van de veiligheidsaspecten. De maatregelen die hij neemt op dit vlak, alsook opleidingen… die gevolgd worden door de werkequipe, worden opgesomd.
Eventuele minimumeisen:
1. Geen
Vereiste erkenning: B (Waterbouwkundige werken), Klasse 1
C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
C1 (Gewone rioleringswerken), Klasse 1
C5 (Bitumineuze verhardingen en bestrijkingen), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-15 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-13
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349470
Fax: +32 22349462
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-26