Anderlechtse Haard N.v.

Preventief onderhoud en herstel van 115 liften binnen het vastgoedeigendom van de Anderlechtse Haard .



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Anderlechtse Haard n.v.
Postadres: Bergense steenweg 595,BE-1070 Brussel (Anderlecht)
Contactpersoon: De heer Laurent GÄBELE
Tel: +32 25567730
Fax: +32 25567799
E-mail: foyeranderlechtois@foyeranderlechtois.brussels
Internetadres(sen): www.foyeranderlechtois.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Anderlechtse Haard n.v.
Postadres: Bergense steenweg 595,BE-1070 Brussel (Anderlecht)
Contactpersoon: De heer THIERRY LOOSVELD
Tel: +32 25567770
E-mail: departementtravaux@foyeranderlechtois.brussels
Internetadres(sen): www.foyeranderlechtois.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Preventief onderhoud en herstel van 115 liften binnen het vastgoedeigendom van de Anderlechtse Haard . 
Referentienummer: 2020/2021/357bis
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:  de gebouwen van Anderlechse Haard 1070 Anderlecht
II.2.4. Beschrijving
Beknopte beschrijving van de opdracht of aankoop: Preventief onderhoud en herstel van 115 liften binnen het vastgoedeigendom van de Anderlechtse Haard. De verwachte onderhoudsprestaties zijn van het type « totale Omnium » en de uitvoeringsvoorwaarden worden in het bestek. Plaats van de dienstverlening: Carpentier 2 tot 12 / Peterbos-1tot15 /Weeshuis 30-30A /Square 1-14-15-28/Duivenmelkers 136-138 /Voortstraat 96-98-100/ Aster 7-8 / Ridderspoor 9-11 / Craps-2 /Grondsels- 59-61-63 / Rauter-30-32-34 /Zaadstraat 1-3 /Lenniksebaan / Georges Moreau 112-116.Anderlecht Looptijd : 2 jaar, hernieuwbaar voor 1 jaar  Plaatsbezoek is niet verplicht, maar de inschrijvers kunnen op eigen initiatief contact opnemen met M. Thierry Loosveld T 32 476 96 07 82 om de plaatsen te bezoeken - . De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/. Het prioritaire contact is Thierry Loosveld T : 32 476 96 07 82  tloosveld@foyeranderlechtois.brussels Geschatte prijs/ 3 Jaar: EUR 450.000,00 exclusief BTW 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* De ondernemer dient het Uniform Europees Aanbestedingsdocument in dat bestaat uit een geactualiseerde verklaring op erewoord die door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen (Onverminderd de toepassing van artikel 70 van de wet van 17 juni 2016) dat de betreffende ondernemer:1° zich niet in een van de in artikel 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde gevallen van uitsluiting bevindt;2° voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria opgesteld conform artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.De inschrijvers moeten het UEA invullen (Uniform Europees Aanbestedingsdocument).(http://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/?qid=1498470834586&uri=CELEX:32016R0007)Wanneer hij het UEA ondertekent, verklaart de inschrijver:op erewoord in het bezit te zijn van de onderstaande documenten en ze op eenvoudig verzoek binnen 10 dagen aan de aanbestedende dienst te bezorgen (deze documenten zullen gevraagd worden wanneer de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht). Strafblad:- Uittreksel uit het strafblad of gelijkwaardig document uitgereikt door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid van het betreffende land.- De statuten en vennootschapsakten waarin alle leden met beslissingsbevoegdheid binnen de onderneming zijn aangeduid.- Een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document van een gerechtelijke of andere bevoegde overheid van het betreffende land voor elke natuurlijke persoon met beslissingsbevoegdheid aangeduid in de statuten en akten van de vennootschap moeten meegedeeld worden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.2. De bieder moet voor de jaren 2018, 2019 en 2020 een minimale omzet van 900.000 euro per jaar kunnen rechtvaardigen.
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
2. De bieder moet voor de jaren 2018, 2019 en 2020 een minimale omzet van 900.000 euro per jaar kunnen rechtvaardigen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver moet in staat zijn om in het kader van het onderhoud en de instandhouding van liften, een minimumaantal van 2500 per jaar te kunnen verantwoorden voor 2018, 2019 en 2020, uitsluitend te zijner laste binnen het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Bij de offerte dient op straffe van uitsluiting een bewijs van het aantal liften te worden bijgevoegd.De inschrijver dient eveneens bij zijn offerte op straffe van uitsluiting, volgende geldende attesten te leveren:- EN ISO 9001-certificatie (Kwaliteitsmanagementsysteem).- Certificering voor de Europese Richtlijn Liften 2014/33/EU.- EN ISO 14001- (milieumanagementsysteem)- VCA-certificatie.

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver moet in staat zijn om in het kader van het onderhoud en de instandhouding van liften, een minimumaantal van 2500 per jaar te kunnen verantwoorden voor 2018, 2019 en 2020, uitsluitend te zijner laste binnen het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Bij de offerte dient op straffe van uitsluiting een bewijs van het aantal liften te worden bijgevoegd.
De inschrijver dient eveneens bij zijn offerte op straffe van uitsluiting, volgende geldende attesten te leveren:
- EN ISO 9001-certificatie (Kwaliteitsmanagementsysteem).
- Certificering voor de Europese Richtlijn Liften 2014/33/EU.
- EN ISO 14001- (milieumanagementsysteem)
- VCA-certificatie.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-14 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-12
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-06-14
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: 

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Geschatte prijs / 3 Jaar: EUR 450.000,00 exclusief BTWDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-14

Vergelijkbare advertenties van BDA