Universiteit Gent

Uitnodiging tot indienen offerte - Verbindingsgebouw tussen MRB1 en MRB2 - Campus UZ Gent - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Universiteit Gent
Postadres: Sint-Pietersnieuwstraat 25,BE-9000 Gent
Tel: +32 92643182
Fax: +32 92643596
E-mail: dgfb@ugent.be
Internetadres(sen): www.ugent.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Universiteit Gent
Postadres: Sint-Pietersnieuwstraat 25,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Pamela Simoens
Tel: +32 92647976
Fax: +32 92643596
E-mail: pamela.simoens@ugent.be
Internetadres(sen): www.ugent.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Verbindingsgebouw tussen MRB1 en MRB2 - Campus UZ Gent - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: A/01263/01C
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45214400
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: F.I. 90.78 - campus UZ Gent - Medical Research Building 2 (MRB2), C. Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Verbindingsgebouw tussen MRB1 en MRB2 - Campus UZ Gent 
II.2.7. Looptijd
300 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. jaarlijkse minimumomzet van EUR 650.000
2. -

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.2. De lijst van de voornaamste gelijkaardige werken die gedurende de afgelopen vijf jaar zijn verricht met minimaal vermelding van het bedrag, het tijdstip, opdrachtgever en de plaats van de uitvoering van de werken. Met ‘gelijkaardige projecten’ worden projecten bedoeld met een gelijkaardige technische complexiteit.

Eventuele minimumeisen:
1. -
2. Minimaal twee referenties moeten worden gestaafd door getuigschriften die duidelijk weergeven of de werken uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht. Op verzoek van de Universiteit Gent zullen bijkomende opgegeven referenties gestaafd moeten worden door de hier boven vermelde getuigschriften. Het is toegelaten om zich te beroepen op de referenties van de voorgestelde onderaannemers
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-09 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-07


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor technische inlichtingen of een plaatsbezoek gelieve contact op te nemen met:Naam: mevrouw Pamela SimoensAdres: Directie Gebouwen en Facilitair Beheer, Sint-Pietersnieuwstraat 25 te 9000 GentTelefoon: 09 264 79 76E-mail: pamela.simoens@ugent.beMevrouw Simoens is afwezig tot en met 17 mei 2021.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-07

Vergelijkbare advertenties van BDA