Mivb - Speciale Studie Dienst

Raamovereenkomst voor het installeren en het vernieuwen van de basisuitrusting (kabelladders, verlichting, WOS, VT, enz.) en het plaatsen en vernieuwen van het primaire energienetwerk (11kV en UPS) in de transportkokers van de ondergrondse netten uitgebaat door de MIVB.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: MIVB - Speciale Studie Dienst
Postadres: Koningsstraat, 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mijnheer Frederik Dekeyser
Tel: +491 625071
E-mail: Frederik.Dekeyser@mivb.brussels
Internetadres(sen): https://www.stib-mivb.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=396248


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het installeren en het vernieuwen van de basisuitrusting (kabelladders, verlichting, WOS, VT, enz.) en het plaatsen en vernieuwen van het primaire energienetwerk (11kV en UPS) in de transportkokers van de ondergrondse netten uitgebaat door de MIVB. 
Referentienummer: SSE-SSD CSC-BB 10.037-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige aanneming omvat in hoofdzaak:
a) de levering, de plaatsing en/of vernieuwing van de kabelwegen ;
b) de levering, de plaatsing en de aansluiting van verlichtingstoestellen, bebakeningkastjes, en signalen WERKLIEDEN OP DE SPOREN (WOS);
c) de levering ter plaatse en de plaatsing van de vereiste kabels (zie opmetingsstaat);
d) werken die in hoofdzaak overdag maar ook ‘s nachts moeten worden uitgevoerd (tussen 01.00 en 04 .00 uur of tussen 01.30 en 04.30 uur, naargelang de vakken);
e) de levering, de plaatsing en de aansluiting van de overeenstemmende voedings- en bedieningsborden;
f) het verwijderen en afvoeren van uitgebruikgenomen kabels;
g) de aanpassing van de bestaande uitrustingen in de kunstwerken die er behouden blijven, waar alles dient aangepast te worden om aan de exploitant een installatie ter beschikking te stellen die beantwoordt aan dezelfde functionaliteitcriteria in het geheel van deze kunstwerken.
h) alle prestaties die vereist zijn om gedurende de waarborgperiode aan de contractuele verplichtingen te voldoen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-05-03


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er wordt ter kennis van de inschrijvers gebracht dat:

Bij de verplichte elementen die de inschrijver dient bij te voegen aan zijn dossier, artikel 76 terug te vinden in de Administratieve Bepalingen startende op pagina 37, moet de inschrijver met het punt 26 (Op straffe van absolute nietigheid zal de inschrijver in zijn offerte de onderhoudsvoorschriften aangeven, die met aankoopoptie verhuurde uitrusting (giraffe, post,…………….van de meetstaat moeten uitgevoerd worden zowel hun periodiciteit.) geen rekening houden. Dit heeft tot gevolg dat dit punt vervalt en dus tot gevolg géén verplicht document voor de inschrijver is om toe te voegen aan zijn / haar dossier.

BELANGRIJK

In de bij zijn offerte te voegen documenten vermeldt de inschrijver dat hij kennis genomen heeft van dit verbeterend bericht.

Vergelijkbare advertenties van BDA