Hospilim Vzw

Raamovereenkomst voor het leveren van maaltijdverdeelsystemen en toebehoren



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: HospiLim vzw
Postadres: AGORALAAN Z/N GEBOUW Abis ,BE-3590 Diepenbeek
Contactpersoon: Mevrouw Ellen Triangle
Tel: +32 11286971
E-mail: Ellen.triangle@hospilim.be
Internetadres(sen): www.hospilim.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van maaltijdverdeelsystemen en toebehoren 
Referentienummer: Hospilim VZW-PPP0OS-408/1013/2021-Hosp-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Teneinde te kunnen beantwoorden aan de continue en desgevallend dringende behoefte tot aanschaf van hoger vermelde toestellen, wenst HospiLim vzw over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst die loopt over 48 maanden.
De inschrijvers, die zijn toegelaten tot de raamovereenkomst, zullen tijdens het verdere verloop van de opdracht opnieuw in mededinging worden gesteld via één of meerdere minicompetities. De aanbestedende overheid zal voor deze deelopdrachten een minicompetitie organiseren waarbij hij zich de mogelijkheid behoudt om de gunningscriteria te wijzigen. Tijdens de fase van de minicompetitie behoudt de aanbestedende overheid zich ook de mogelijkheid om, indien nodig, te onderhandelen met één of meerdere inschrijvers.
De vermoedelijke hoeveelheden worden verder gespecificeerd per nieuwe deelopdracht.
De ziekenhuizen toegetreden tot de raamovereenkomst kunnen na elke nieuwe deelopdracht bestellingen afroepen voor de.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-28


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Q&A nr 1 + Erratum nr 1 werden toegevoegd

Vergelijkbare advertenties van BDA