Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: VEREENVOUDIGDE AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT FREEMARKET
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: OCMW Sint-Joost-ten-Node
Postadres: Verbiststraat 88,BE-1210 Sint-Joost-ten-Node
Contactpersoon: De heer Jean-Pierre Liénaert
Tel: +32 22202951
E-mail: jean-pierre.lienaert@cpassjtn.irisnet.be
Internetadres(sen): www.ocmw1210.brussels
I.3. Communicatie
Officiële benaming: OCMW Sint-Joost-ten-Node
Postadres: Verbiststraat 88,BE-1210 Sint-Joost-ten-Node
Contactpersoon: De heer Jean-Pierre Liénaert
Tel: +32 22202951
E-mail: jean-pierre.lienaert@cpassjtn.irisnet.be
Internetadres(sen): www.ocmw1210.brussels
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren van koffie en warme dranken en bruikleen van koffietoestellen 2021-2025 II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15860000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht heeft als voorwerp het ter beschikking stellen van koffiezetapparaten(met warme chocolade en heet water) bij de volgende locaties:
• het administratief centrum van het OCMW van Sint-Joost-ten-Node, Verbiststraat 88 te 1210 Brussels
• de dienst SPI (Socio-Professionele Inschakeling) , Leuvensesteenweg 173 te 1210 Brussel
• het Rusthuis van het OCMW, Schietschijfstraat 5 te 1210 Brussel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * 1. De inschrijver dient ten minste het volgende document voor te leggen:* Een lijst van de voornaamste opdrachten voor gelijkaardige leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties (met melding van een contactpersoon) waarvoor zij bestemd waren. Deze referenties dienen vergezeld te zijn van hetzij een getuigschrift van goede uitvoering, hetzij een verklaring op erewoord van de inschrijver dat ze overeenstemmen met de hierboven genoemde criteria.* Het bewijs van overeenstemming met HACCP-voorschriften en traceerbaarheidsvereisten. De inschrijver zal ook de datum vermelden van het laatste bezoek van het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen FAVV).2. Nr. Selectiecriteria Minimale vereisten1.: De leverancier legt een lijst voor van de voornaamste leveringen van de afgelopen drie jaar met vermelding van de datum, de duur en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2 De inschrijver legt van elk gamma artikelen een staal voor. Met een staal dient minimaal 1 verkoopeenheid te worden verstaan.
Eventuele minimumeisen:
2. Perceel 1: 5 leveringen/jaar van minimaal 20.000 euro excl. btw
Perceel 2: 5 leveringen/jaar van minimaal 5.000 euro excl. btw
Dit selectiecriterium geldt voor alle percelen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-21 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-26