A.s.t.r.i.d. Nv Van Publiek Recht

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Middleware en optionele vervanging van de TETRA radio dienst voor het CAD (Computer Aided Dispatching) werkstation



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Postadres: Regentlaan 54,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Xavier Delens
Tel: +32 25006646
Fax: +32 25006710
E-mail: xavier.delens@astrid.be
Internetadres(sen): www.astrid.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Postadres: Regentlaan 54,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Pascal Aedenboom
Tel: +32 25006711
Fax: +32 25006710
E-mail: info@astrid.be
Internetadres(sen): www.astrid.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Middleware en optionele vervanging van de TETRA radio dienst voor het CAD (Computer Aided Dispatching) werkstation 
Referentienummer: E-A-2169
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72500000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht, Regentlaan 54 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
ASTRID wenst de geïntegreerde TETRA radiodienst op haar CAD-werkstations te vervangen aangezien de evolutie van de levensloop van de individuele componenten niet gesynchroniseerd loopt met de levensloop van de end-to-end geïntegreerde ASTRID oplossing. Deze TETRA radiodienst bestaat uit een soft radio klanttoepassing op het CAD-werkstation die in interactie is met het TETRA-radiosysteem van Airbus. Op die manier kan de CAD-operator deelnemen in de spraak- en datacommunicatie via TETRA radiocommunicatiemiddelen van agenten op het terrein die aan een incident zijn toegewezen.  De nieuwe soft radioklant moet interageren als een interface tussen de CAD dispatching toepassingen (I/Dispatcher van Intergraph/Hexagon en C&D van CityGIS) en het TETRA-radiosysteem van Airbus door gebruik te maken van open en standaard interfaces. Deze opdracht bevat volgende posten:  Post 1: Middleware en POC (Proof of Concept) voor het volgende generatie opnamesysteem. Post 2: Uitrol voor de sites. Post 3: Herontwikkeling van de huidge I/Radio van Inergraph (vereiste optie). Post 4: Customisatie van een meer gesofisticeerde radio client voor het gebruik met de software I/Dispatcher van Intergraph en C&D van CityGIS (vereiste optie). Post 5: Onderhoud van de oplossing. De bescherming van de persoonsgegevens die in het kader van de voorliggende aankondiging van opdracht worden verzameld en verwerkt, moet door de verschillende partijen strikt worden gewaarborgd in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (Verordening EU 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016). 
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet, over de laatste drie beschikbare boekjaren (2018-2019-2020), afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1.
De kandidaat zal de verwezenlijking van een gemiddelde totale jaarlijkse omzet over de drie boekjaren (2018-2019-2020) van minstens 3.500.000,00 EUR moeten kunnen aantonen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de belangrijkste diensten met betrekking tot het voorwerp van de opdracht die de jongste drie jaren (2018-2019-2020) werden verleend, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke bestemmeling. De inschrijver moet referenties voorleggen van de voorbije 3 jaren (2018-2019-2020) en vermeldt hierbij de geïnstalleerde basis, het type van installatie, welke interfaces en functiemogelijkheden er hoofdzakelijk gebruikt worden, wat is de context, in welk land van Europa. De aangetoonde ervaring van de inschrijver op het vlak van de interfacing met het TETRA-systeem en met een noodcentrale (zoals beschreven in de specifieke minimumniveaus) zal op 10 punten worden beoordeeld. 2. De inschrijver moet een bewijs voorleggen dat hij een TWISP lid is van Airbus of dat hij zich hiertoe verbindt als hij de offerte wint.3. De inschrijver moet een verklaring voorleggen dat hij zich verbindt tot een lokale structuur voor ondersteuning in België teneinde onze service level agreements (SLA – 24/7) te verzekeren tijdens de implementatie en het onderhoud van het CAD/Radio interfacesysteem waarvan sprake in deze offerteaanvraag.

Eventuele minimumeisen:
1.
De kandidaat zal het volgende moeten aantonen:
a.Minstens 1 ervaring op het vlak van interfacing met het TETRA radio Airbus systeem via DXT en haar TETRA voice gateway.
b.Minstens 1 ervaring op het vlak van interfacing met een noodcentrale met ten minste 30 werkstations of gelijkaardige missiekritieke omgevingen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-27 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-22

Vergelijkbare advertenties van BDA