Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: HospiLim vzw
Postadres: AGORALAAN Z/N GEBOUW Abis ,BE-3590 Diepenbeek
Contactpersoon: Mevrouw Ellen Triangle
Tel: +32 11286971
E-mail: Ellen.triangle@hospilim.be
Internetadres(sen): www.hospilim.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van maaltijdverdeelsystemen en toebehoren Referentienummer: 2021-HospiLim-303
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Teneinde te kunnen beantwoorden aan de continue en desgevallend dringende behoefte tot aanschaf van hoger vermelde toestellen, wenst HospiLim vzw over te gaan tot het afsluiten van een raamovereenkomst die loopt over 48 maanden.
De inschrijvers, die zijn toegelaten tot de raamovereenkomst, zullen tijdens het verdere verloop van de opdracht opnieuw in mededinging worden gesteld via één of meerdere minicompetities. De aanbestedende overheid zal voor deze deelopdrachten een minicompetitie organiseren waarbij hij zich de mogelijkheid behoudt om de gunningscriteria te wijzigen. Tijdens de fase van de minicompetitie behoudt de aanbestedende overheid zich ook de mogelijkheid om, indien nodig, te onderhandelen met één of meerdere inschrijvers.
De vermoedelijke hoeveelheden worden verder gespecificeerd per nieuwe deelopdracht.
De ziekenhuizen toegetreden tot de raamovereenkomst kunnen na elke nieuwe deelopdracht bestellingen afroepen voor de.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Multi-portioneerwagens II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Regeneratiewagens II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Voedseltransportwagens II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Serveer- en afruimwagens II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* §1. Teneinde aan te tonen dat hij voldoet aan de hierna genoemd betrouwbaarheids- en bekwaamheidscriteria legt de inschrijver, samen met zijn offerte, het door hem ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet:1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.De aanbestedende overheid heeft reeds een model-UEA voor deze opdracht opgesteld:- in PDF-formaat (ter info - zie afzonderlijke bijlage);- in XML-formaat (aan-/in te vullen door de Inschrijver);Met het oog op de aan- en invulling van het model-UEA gaat de inschrijver als volgt te werk:- Ga naar de website https://uea.publicprocurement.be en kies uw taal.- Op de vraag 'Wie bent u' antwoordt u 'Ik ben een ondernemer'.- Op de vraag 'Wat wilt u doen' antwoordt u 'Een UEA (aanvraag of antwoord) importeren'.- Importeer het model-UEA dat in xml-formaat door de aanbestedende overheid bij dit bestek ter beschikking werd gesteld;- Selecteer uw land en klik op "Volgende";- Doorloop het formulier en antwoord op alle openstaande vragen / rubrieken;- Zodra het volledige formulier ingevuld is, klikt u op "Overzicht" onderaan de pagina. Het door u ingevulde UEA wordt weergegeven en kan worden gedownload in XML- en in PDF-formaat;- Voeg het ingevulde UEA in PDF- en XML-formaat toe aan de offerte.De inschrijver vermeldt op eigen initiatief eventuele corrigerende maatregelen in dit UEA.§2. Wanneer de inschrijver een Samenwerkingsverband is of een combinatie van ondernemingen vormt, dient het UEA te worden ingevuld en ingediend door elke natuurlijke of rechtspersoon die deel uitmaakt van het Samenwerkingsverband of lid is van de combinatie.Wanneer de inschrijver zich beroept op de draagkracht van één of meerdere Derde Entiteiten, dienen ook deze Derde Entiteiten een UEA in te dienen met de informatie die wordt gevraagd in Deel II, afdelingen A en B en Deel III.De aanbestedende overheid kan de inschrijver tijdens de procedure te allen tijde verzoeken de vereiste ondersteunende documenten geheel of gedeeltelijk in te dienen wanneer dit noodzakelijk is voor het goede verloop van de procedure.De aanbestedende overheid verzoekt alleszins vóór de gunning van de opdracht, de inschrijver aan wie zij heeft besloten de opdracht te gunnen, de actuele ondersteunende documenten over te leggen.Het niet of niet tijdig verstrekken van de door de aanbestedende overheid gevraagde documenten of informatie, kan aanleiding geven tot het weren van de inschrijver.§3. Teneinde de voortgang van de plaatsingsprocedure niet in het gedrang te brengen, worden de inschrijvers verzocht nu reeds het attest strafregister - dat door de aanbestedende overheid niet rechtstreeks opgevraagd kan worden via de voor de aanbestedende overheid kosteloos ter beschikking gestelde databanken (telemarc/digiflow) - op te vragen.Belgische natuurlijke of rechtspersonen kunnen dit opvragen via strafregister@just.fgov.be. Indien u al in het bezit bent van dergelijk attest, gelieve er dan voor te zorgen dat dit niet ouder is dan maximum vijf (5) maanden voor de datum van indiening van de offertes.Opgelet: Wanneer de inschrijver een rechtspersoon is, dient er niet alleen een attest strafregister te worden voorgelegd op naam van de inschrijver zelf, doch eveneens op naam van alle p.(zie opdrachtdocumenten)
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende het eigen vermogen over de laatste drie afgesloten boekjaren afhankelijk van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Indien de kandidaat of inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde verklaringen voor te leggen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.2. Het bewijs van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering met vermelding van het bedrag.
Eventuele minimumeisen:
1. Het eigen vermogen is niet negatief in méér dan één van de drie laatste afgesloten boekjaren.
2. Aanleveren van bewijs van verzekering (min. dekking van EUR500.000)
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Als bewijs van de technische bekwaamheid moet de inschrijver volgende inlichtingen en documenten bij zijn offerte toevoegen:2. De inschrijver voorziet een lijst van drie passende referenties voor soortgelijke leveringen waarvan de uitvoering ten laatste dateert van drie jaar voor de indieningsdatum van hun offerte. De inschrijver legt van elke referentie een attest van goede, tijdige en conforme uitvoering voor met opgave in algemene termen van de omvang van de opdracht, de totale kostprijs en duurtijd, de identificatiegegevens van de aanbesteder en zijn leidend ambtenaar en met toestemming bij deze de exactheid van de referentie te verifiëren.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver moet aantonen via certificaten opgesteld door een notified body dat alle aangeboden referenties beschikken over een CE-attest, A.C.P-certificaat en voldoen aan het HACCP-reglement.
2. Minimum drie relevante referenties voor soortgelijke leveringen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-31 09:50
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-28
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-31
Plaatselijke tijd: 09:50
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Limburg, afdeling Hasselt, BE-3500 Hasselt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-20