Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Politiezone CARMA
Postadres: Europalaan 27,BE-3600 Genk
Contactpersoon: Mevrouw Kristien Vanlaer
Tel: +32 89391319
E-mail: kristien.vanlaer@police.belgium.eu
Internetadres(sen): www.politie/5909/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Een meerjarige overeenkomt voor diensten voor het schoonmaken van de gebouwen van politiezone CARMA Referentienummer: 2020/031
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90910000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Politiezone CARMA, Europalaan 27 te 3600 Genk / Politiezone CARMA II, Rode Kruislaan 34 te 3960 Bree / Wijkkantoor Bocholt, Pastoordreef 13 te 3950 Bocholt
II.2.4. Beschrijving
De opdracht is verdeeld over 3 posten: - hoofdsite in Genk - commissariaat in Bree - wijkkantoor in Bocholt Er dient voor elk van deze 3 posten een offerte ingediend te worden, anders is de offerte absoluut nietig.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. * Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt (Zie bijlage B).
2. * Document verzekeringsmaatschappij: minimaal EUR 2 500 000 per gebeurtenis of EUR 5 000 000 per contractjaar.
3. * Document omzet.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.3. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.4. Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
Eventuele minimumeisen:
1. * Lijst met referenties en ondertekende attesten van goede uitvoering voor minimaal 2 gelijkwaardige opdrachten
2. * Geldig certificaat VCA of BESACC (of gelijkwaardig)
3. * Geldig certificaat ISO 9001 (of gelijkwaardige)
4. * Attest lidmaatschap erkende beroepsfederatie
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-06-07 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-06-07
Plaatselijke tijd: 09:00
Adres: Aankoopdienst, Europalaan 27 te 3600 Genk
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 27/04/2021 om 08.15De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren op 27, 28, 29 of 30 april 2021:• 08.15 uur ontvangst hoofdsite Genk, Europalaan 27• 08.30 uur rondgang hoofdsite Genk• 12.30 uur plaatsbezoek wijkkantoor Bocholt, Pastoordreef 13• 14.00 uur plaatsbezoek commissariaat Bree, Rode Kruislaan 34U dient voor dit plaatsbezoek een afspraak te maken met de ontwerper via mail (kristien.vanlaer@police.belgium.eu).Wegens Covid-19 is slechts één afgevaardigde toegestaan. Indien, na de gemaakte afspraak, het plaatsbezoek niet kan doorgaan wegens Covid-19, verwittigt de ontwerper u om een nieuwe afspraak in te plannen.Alle deelnemers worden bij ontvangst in Genk in het bezit gesteld van volgende documenten : - plannen van de locaties- frequentieplan schoonmaken + indicatieve m² per locatie en per lokaal - wijze van schoonmaak per type lokaalDe inschrijver dient het attest van plaatsbezoek in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Parket Limburg, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-19