Visit.brussels

BESTEK VOOR HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR DE HUUR EN DE INSTALLATIE VAN TECHNISCHE MATERIAAL ZOALS CONSTRUCTIES EN CONTAINERS BESTEMD VOOR EVENEMENTEN



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: visit.brussels
Postadres: 2-4 Koningsstraat,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Kim Ongena
Tel: +32 0499474252
E-mail: k.ongena@visit.brussels
Internetadres(sen): https://visit.brussels/fr https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=407303


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BESTEK VOOR HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR DE HUUR EN DE INSTALLATIE VAN TECHNISCHE MATERIAAL ZOALS CONSTRUCTIES EN CONTAINERS BESTEMD VOOR EVENEMENTEN 
Referentienummer: visit.brussels-2021-VB-AC-CLIENTEXPERIENCE-STRUCTURE-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44210000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze kaderovereenkomst heeft tot doel de juridische, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de latere bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen en die betrekking hebben op de huur, levering, opbouw, afbraak en verwijdering van technisch materiaal, zoals constructies, podia, regiekamers en containers bestemd voor evenementen die door visit.brussels worden georganiseerd. Het betreft dus een opdracht voor leveringen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Constructie 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
de huur, levering, opbouw, afbraak en verwijdering van technisch materiaal, zoals constructies 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Overeenkomstig artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten behoudt de aanbesteder zich het recht voor om deze raamovereenkomst één of meerdere keren met één jaar te verlengen voor zover de totale duur, verlengingen inbegrepen, niet langer is dan vier jaar, te rekenen vanaf de dag waarop de opdracht werd vastgesteld. In het geval van een verlenging, zal de aanbestedende overheid de opdrachtnemer hiervan op de hoogte stellen door middel van een aangetekend schrijven. 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Podium en regietoren 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
de huur, levering, opbouw, afbraak en verwijdering van technisch materiaal, zoals podia en regiekamers 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Overeenkomstig artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten behoudt de aanbesteder zich het recht voor om deze raamovereenkomst één of meerdere keren met één jaar te verlengen voor zover de totale duur, verlengingen inbegrepen, niet langer is dan vier jaar, te rekenen vanaf de dag waarop de opdracht werd vastgesteld. In het geval van een verlenging, zal de aanbestedende overheid de opdrachtnemer hiervan op de hoogte stellen door middel van een aangetekend schrijven. 

Lot 3

II.2.1. Benaming
Container 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
de huur, levering, opbouw, afbraak en verwijdering van technisch materiaal, zoals containers 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Overeenkomstig artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten behoudt de aanbesteder zich het recht voor om deze raamovereenkomst één of meerdere keren met één jaar te verlengen voor zover de totale duur, verlengingen inbegrepen, niet langer is dan vier jaar, te rekenen vanaf de dag waarop de opdracht werd vastgesteld. In het geval van een verlenging, zal de aanbestedende overheid de opdrachtnemer hiervan op de hoogte stellen door middel van een aangetekend schrijven. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-12 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-12
Plaatselijke tijd: 12:05

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg Brussel
Vierarmenstraat 13, BE-1000 Brussel
Tel: +32 25086111
Fax: +32 25086277
Internetadres(sen): http://www.cass.be/premiere-instance/bruxelles

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-09

Vergelijkbare advertenties van BDA