Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: visit.brussels
Postadres: 2-4 Koningsstraat,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Aurélie Josis
Tel: +32 5480463
E-mail: a.josis@visit.brussels
Internetadres(sen): https://visit.brussels/en https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=406892
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
BESTEK VOOR HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST INZAKE DE HUUR VAN MATERIAAL EN MEUBILAIR VOOR EVENEMENTEN Referentienummer: visit.brussels-2021-VB-AC-CLIENTEXPERIENCE-MATMOBEVENT-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39200000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft tot doel om de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de navolgende bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen. Het voorwerp van deze bestellingen is de huur van materiaal en meubilair voor evenementen die visit.brussels organiseert, alsook de levering en retour ervan.
Het betreft dus een opdracht voor leveringen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
BESTEK, VAAT- & GLASWERK II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van bestek, vaat- en glaswerk. Uw offerte voorziet in de levering en retour van alle materiaal. We vragen om duidelijk aan te geven hoe het bestek en het vaat- en glaswerk zijn verpakt en welke hoeveelheden u in voorraad hebt. Gelieve ook uw beleid inzake verlies en breuk te verduidelijken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In geval van verlenging zendt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer een aangetekende brief ter kennisgeving van deze verlenging.
Lot 2II.2.1. Benaming
ELEKTRISCHE HUISHOUDTOESTELLEN II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van professionele elektrische huishoudtoestellen. Uw offerte voorziet in de levering en retour, alsook in de schoonmaak van alle materiaal. We vragen om duidelijk aan te geven hoe de elektrische huishoudtoestellen zijn verpakt en welke hoeveelheden u in voorraad hebt. Vermeld ook duidelijk de stroomsterkte en het voltage van de toestellen. Gelieve ook uw beleid inzake verlies en breuk te verduidelijken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In geval van verlenging zendt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer een aangetekende brief ter kennisgeving van deze verlenging.
Lot 3II.2.1. Benaming
KEUKENMATERIAAL II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van professioneel keukenmateriaal. Uw offerte voorziet in de levering en retour, alsook in de schoonmaak van alle materiaal. We vragen om duidelijk aan te geven hoe de elektrische huishoudtoestellen zijn verpakt en welke hoeveelheden u in voorraad hebt. Gelieve ook uw beleid inzake verlies en breuk te verduidelijken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In geval van verlenging zendt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer een aangetekende brief ter kennisgeving van deze verlenging.
Lot 4II.2.1. Benaming
Serveermateriaal II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van serveermateriaal. Uw offerte voorziet in de levering en retour, alsook in de schoonmaak van alle materiaal. We vragen om duidelijk aan te geven hoe het materiaal is verpakt en welke hoeveelheden u in voorraad hebt. Gelieve ook uw beleid inzake verlies en breuk te verduidelijken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In geval van verlenging zendt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer een aangetekende brief ter kennisgeving van deze verlenging.
Lot 5II.2.1. Benaming
KOELAPPARATUUR II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van koelapparatuur. Uw offerte voorziet in de levering en retour, alsook in de schoonmaak van alle materiaal. We vragen om duidelijk aan te geven hoe het materiaal is verpakt en welke hoeveelheden u in voorraad hebt. Vermeld ook duidelijk de stroomsterkte en het voltage van de toestellen. Gelieve ook uw beleid inzake verlies en breuk te verduidelijken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In geval van verlenging zendt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer een aangetekende brief ter kennisgeving van deze verlenging.
Lot 6II.2.1. Benaming
Meubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van klassiek meubilair. Uw offerte voorziet in de levering en retour van alle materiaal. We vragen om duidelijk aan te geven hoe het materiaal is verpakt en welke hoeveelheden u in voorraad hebt. Gelieve ook uw beleid inzake verlies en breuk te verduidelijken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In geval van verlenging zendt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer een aangetekende brief ter kennisgeving van deze verlenging.
Lot 7II.2.1. Benaming
Tentoonstellingsmeubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van specifiek meubilair voor tentoonstellingen, beurzen en shows. Uw offerte voorziet in de levering en retour van alle materiaal. We vragen om duidelijk aan te geven hoe het materiaal is verpakt en welke hoeveelheden u in voorraad hebt. Gelieve ook uw beleid inzake verlies en breuk te verduidelijken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In geval van verlenging zendt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer een aangetekende brief ter kennisgeving van deze verlenging.
Lot 8II.2.1. Benaming
Designmeubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van designmeubilair. Uw offerte voorziet in de levering en retour van alle materiaal. We vragen om duidelijk aan te geven hoe het materiaal is verpakt en welke hoeveelheden u in voorraad hebt. Gelieve ook uw beleid inzake verlies en breuk te verduidelijken.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In geval van verlenging zendt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer een aangetekende brief ter kennisgeving van deze verlenging.
Lot 9II.2.1. Benaming
Tafellinnen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat de levering van tafelkleden, handdoeken en ander serveerlinnen. Uw offerte voorziet in de levering en retour, alsook in de schoonmaak van alle materiaal. We vragen om duidelijk aan te geven hoe het materiaal is verpakt en welke hoeveelheden u in voorraad hebt.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
In geval van verlenging zendt de aanbestedende overheid de opdrachtnemer een aangetekende brief ter kennisgeving van deze verlenging.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-10 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: EN, FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-10
Plaatselijke tijd: 12:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Van Eerste Aanleg te Brussels, BE-1000 Brussel
Tel: +32 25086111
Fax: +32 25086277
Internetadres(sen): http://www.cass.be/premiere-instance/bruxelles
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-06