Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: MIVB - Speciale Studie Dienst
Postadres: Koningstraat, 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: M. Yorick Libert
Tel: +322 2042039
E-mail: Yorick.Libert@stib.brussels
Internetadres(sen): http://www.stib-mivb.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=399186
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor aanpassingswerken aan kuilen en steunen voor roltrappen in verschillende stations Referentienummer: SSE-SSD s10.046-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45262310
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze raamovereenkomst omvatten onder andere :
-
Het onderhavig bijzonder bestek nr MIVB/BSD/S10.046 die beheert de leveringen, diensten en werken, betreffende aanpassingswerken aan kuilen en steunen voor roltrappen in verschillende stations
-alle aanpassingswerken aan de bestaande ruwbouw;
-alle aanpassingswerken aan de bestaande afwerking.
De volgende punten maken geen deel uit van de aanneming:
- de elektrische, elektromechanische en thermische voorzieningen van de bouwwerken, tenzij het in de beschrijvende of samenvattende meetstaten anders staat vermeld;
- de werken voor de definitieve verplaatsing van ondergrondse kabels en leidingen die aan nutsbedrijven toebehoren, tenzij het in de beschrijvende of samenvattende meetstaten anders staat vermeld.
-
De huidige opdracht moet gecoördineerd worden met de elektrische voorzieningswerken (verlichting en bekabelingen, liften) die deel uitmaken van aparte maar gelijktijdig uitgevoerde opdrachten door afzonderlijke ondernemingen.
-
Er moet een perfecte organisatie verzekerd worden door de opdrachtnemer van de huidige opdracht voor de verwezenlijking van zijn eigen werken en die welke door voormelde afzonderlijke ondernemingen uitgevoerd moeten worden.
-
Zien de beschrijvende meetstaat.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zien beschrijvende meetstaat
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 12 kalendermaanden mag overschrijven, indien het minimumbedrag vermeld in punt c) ("Omvang van de raamovereenkomst") niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst of indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van de lopende raamovereenkomst.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Selectie criterias: artikelen 70 en 71 KB Plaatsing 18 juni 2017 (art. 65 tot 69 KB 18 april 2017)
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zien Documenten van het opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-31 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-28
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-31
Plaatselijke tijd: 10:00Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De circuleire van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 19 juli 2018 betreffende de invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is toepasbaar (zie bijzonder bestek).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-08