Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Haviland intercommunale IgSv
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Hans Van Thienen
Tel: +32 24665100
Fax: +32 24664981
E-mail: hans.vanthienen@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en onderhouden van fietsenbergingen voor Haviland Intercommunale IgSv en haar vennoten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 124012.09/2021
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34920000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Vennoten van Haviland, Brusselsesteenweg 617, Arr. Halle-Vilvoorde te 1731 Zellik
II.2.4. Beschrijving
De hierna volgende beschrijving van de leveringen is zuiver indicatief. De inschrijvers kunnen zich niet beroepen op de schijnbare verschillen die ze zouden opmerken tussen deze beschrijving en de samenvattende opmeting in bijlage B. Deze opdracht is een raamovereenkomst in de zin van artikelen 2, 35° en 43 van de Wet Overheidsopdrachten. Deze opdracht is een opdracht voor leveringen met bijkomende plaatsings- en installatiewerkzaamheden en wordt overeenkomstig artikel 20, derde lid van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten beschouwd als een opdracht voor leveringen. De opdracht omvat tevens een bijkomende dienstverlening voor onderhoud. Wat betreft het leveren, plaatsen en onderhouden van fietsenbergingen gaat het zowel over open overkappingen als gesloten stallingen met een variëteit aan mogelijke fietsenrekken rekening houdend met de huidige elektrificatie van de fietsmarkt. De beoogde overeenkomst is een raamovereenkomst die een contractueel kader schept met betrekking tot het vastleggen van voorwaarden van individuele opdrachten betreffende de plaatsing van fietsenbergingen, die in de loop van de opgegeven periode zullen worden toegewezen. De beëindiging van de raamovereenkomst leidt niet tot de beëindiging van de individuele opdrachten, die binnen de raamovereenkomst worden afgesloten. Deze individuele opdrachten blijven van kracht tot het einde van hun duur. Voor de andere bepalingen gelden die van de raamovereenkomst.
II.2.7. Looptijd
3 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.De als aannemer in aanmerking komende inschrijver dient bij het indienen van de offertevolgende attesten te bezorgen:- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte; - Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon); Conform artikel 73 §4 van het wet van 17 juni 2016 zal de aanbestedende overheid vóór de gunningsbeslissing controleren of de als aannemer in aanmerking komende inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement, rsz en het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen. OPGELET: Buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte wel de bewijsstukken te voegen dat zij hun verplichtingen (inzake niet-faillissement, fiscale verplichtingen en sociale verplichtingen, .) hebben vervuld: - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement, liquidatie, gerechtelijk akkoord of een soortgelijke toestand bevindt; - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (zoals bepaald in art. 68 van de WET van 17 juni 2017); - Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen uit art. 68 van de WET van 17 juni 2017.Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (vb. onderaannemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De economische en financiële draagkracht van de inschrijver moet door de inschrijver worden aangetoond door2. Attest beroepsaansprakelijkheidsverzekering met vermelding van de verzekerde bedragen
Eventuele minimumeisen:
1. Een bankverklaring opgesteld in overeenstemming met het model opgenomen in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017. Indien de kandidaat inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referentie(s) bij zijn inschrijving te voegen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
2. Attest met bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's (BA beroepsaansprakelijkheid ) met vermelding van de verzekerde bedragen. De verzekering dient de aansprakelijkheid inzake arbeidsongevallen te dekken, alsook de burgerlijke aansprakelijkheid ten aanzien van derden bij de uitvoering van de opdracht.
De polis burgerlijke aansprakelijkheid moet een waarborg inhouden voor lichamelijke, zuiver financiële, materiële en immateriële schade aan derden die verband houdt met de uitvoering van de opdracht. Als verzekerde personen moeten naast de inschrijver, de eventuele onderaannemers en de opdrachtgever zijn opgenomen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referentielijst
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat-leverancier legt minstens drie referenties voor, uitgevoerd in de afgelopen drie jaar, m.b.t. het voorwerp van onderhavige opdracht of perceel. Deze referenties omvatten minimaal: naam en contactinformatie van de opdrachtgevende partij, omschrijving van de opdracht, looptermijn van de overeenkomst, omzetbedrag van de referentie-opdracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-12 00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-09
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-07