Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: SOCIALE EN ANDERE SPECIFIEKE DIENSTEN - OVERHEIDSOPDRACHTEN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Postadres: Regentlaan 54,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Daniel Haché
Tel: +32 25006761
Fax: +32 25006710
E-mail: daniel.hache@astrid.be
Internetadres(sen): www.astrid.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Postadres: Regentlaan 54,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Michaël Sterckx
Tel: +32 25006635
Fax: +32 25006710
E-mail: michael.sterckx@astrid.be
Internetadres(sen): www.astrid.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Evenementorganisatie en inrichting van de tentoonstellingsruimten voor de ASTRID User Days van 18 en 19 mei 2022. Referentienummer: CD-MP-OO-76
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 79950000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Louvexpo, Rue Arthur Delaby, 7 te 7100 La Louvière
II.2.4. Beschrijving
ASTRID wenst een beroep te doen op een bedrijf dat gespecialiseerd is in het organiseren en ontwerpen van evenementen, in communicatie en promotie voor en de inrichting van de tentoonstellingsruimten van de 8ste editie van haar congres, de ASTRID User Days, op 18 en 19 mei 2022. De opdracht omvat 4 posten: Post 1: Evenementconcept, promotie en communicatie. Post 2: Uitrusting van de ruimten. Post 3: Organisatie en garanties qua dienstverlening Post 4: Diverse Deze posten worden uitvoerig toegelicht in punt III.5 van de technische vereisten (punt III.5.1, III.5.2, III.5.3). Plaats van dienstverlening: Louvexpo, Rue Arthur Delaby, 7 te 7100 La Louvière Het totale budget van de opdracht wordt geraamd op 220.000,00 EUR excl. BTW. Deze informatie wordt louter als indicatie verstrekt om de mogelijke inschrijvers op de hoogte te brengen van de geraamde grootte van het budget dat aan deze opdracht wordt toegewezen. De bescherming van de persoonsgegevens die in het kader van de voorliggende aankondiging van opdracht worden verzameld en verwerkt, moet door de verschillende partijen strikt worden gewaarborgd in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (Verordening EU 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016."
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-05-15
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-05-19
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-10 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-04-01