Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Kind en Gezin
Postadres: Hallepoortlaan 27,BE-1060 Brussel
Contactpersoon: Goovaerts Willem
E-mail: wim.goovaerts@kindengezin.be
Internetadres(sen): http://www.kindengezin.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Kuisen van de provinciale bureau's van FONS Referentienummer: Kind en Gezin-VUTG 2021-001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het dagelijks onderhoud van 2 kantoorruimten in Gent en in Hasselt
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Kuisen van provinciaal bureau Hasselt II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: Hasselt en Gent
II.2.4. Beschrijving
Dagelijks onderhoud van kantoorruimten
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-09-30
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-03-29
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Kuisen van provinciaal bureau Gent II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
Voornaamste plaats van uitvoering: Hasselt en Gent
II.2.4. Beschrijving
Dagelijks onderhoud van kantoorruimten
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-09-30
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-03-29
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-05-10 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-05-10
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Hallepoortlaan 27, 1060 BrusselInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
elektronisch
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: pers@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=nl
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: pers@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=nl
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: pers@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-31