Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Dendermonde
Postadres: Fr. Courtensstraat 11,BE-9200 Dendermonde
Contactpersoon: Mevrouw Barbara Seminck
Tel: +32 52251074
E-mail: barbara.seminck@dendermonde.be
Internetadres(sen): https://www.dendermonde.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Ontwerpatelier Peter Jannes bvba
Postadres: Koning Boudewijnlaan 5,BE-2250 Olen
Contactpersoon: De heer Wouter Van Goylen
Tel: +32 14266739
E-mail: wouter.van.goylen@ontwerpatelier.be
Internetadres(sen): www.ontwerpatelier.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Gemeenteschool Oudegem, renovatie en herbouw Referentienummer: GEB_W_2018_024
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE232
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeenteschool Echo (Oudegem)
II.2.4. Beschrijving
De werken hebben betrekking op de renovatie Gemeentelijke Basisschool Echo te Oudegem en omvatten een voorafgaande sloop en de bouw van een nieuw gebouw met omgevingsaanleg van het volledige perceel.
II.2.7. Looptijd
670 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.In toepassing van artikel 62 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.Het attest van niet-faillissement, attest BTW-hoedanigheid en het attest dat er voldaan is aan de fiscale verplichtingen vermeld in artikel 63 van het KB van 18 april 2017 worden via Telemarc opgevraagd via het opgegeven KBO-nummer.De inschrijver verschaft een uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen en niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.Het uittreksel strafregister wordt afgeleverd op naam van de vennootschap indien ingeschreven wordt door een rechtspersoon en mag maximaal 6 maand oud zijn. Hierna vindt u de link waarin u de nodige informatie vindt voor het aanvragen van het uittreksel uit het strafregister: https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/documenten/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient het bewijs te leveren dat zijn verzekeraar kan voldoen aan de verzekeringseisen vermeld in dit bestek. De aanbestedende overheid stelt hiertoe de inschrijver het formulier "intentieverklaring verzekeringen" ter beschikking dat integraal deel uitmaakt van dit bestek. De verzekeraar vervolledigt de rubrieken 1, 2, en 5 en ondertekent het formulier. Indien de verzekeraar vermeld in rubriek 1 niet de verzekeraar is van bepaalde verzekeringen vermeld in rubriek 4.2, mag hij deze schrappen. Andere wijzigingen aan rubriek 4 heeft de nietigheid van het formulier en de inschrijving tot gevolg. De inschrijver voegt (voor elke verzekering vermeld in 4.2) een ingevuld en ondertekend formulier bij zijn offerte
Eventuele minimumeisen:
1. Ingevulde en ondertekende intentieverklaring verzekeringen
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver legt minstens 3 gelijkaardige referentieprojecten voor die werden gerealiseerd binnen de laatste 5 jaar. Het aannemingsbedrag van deze projecten bedraagt min. 1.500.000 euro excl. btw.Voor elk van deze referentieprojecten geeft de kandidaat volgende informatie op:- naam van het project- locatie- naam van de klant (gemeente/overheidsinstantie of klant uit de private sector)- contactpersoon bij klant met contactgegevens- Inhoud van de opdracht (korte omschrijving van de uitgevoerde werken)- uitvoeringsperiode (indien het project nog lopende is: de status van het project)- omvang van het project (oppervlakte)- kostprijs van de opdracht (eindafrekening) excl. BTW;- per referentieproject worden minimaal volgende documenten toegevoegd:? een certificaat/getuigschrift van goede uitvoering.Deze getuigschriften worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid of door de leidend ambtenaar van het project.Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, kunnen de referenties worden gestaafd door een verklaring op erewoord van de inschrijver zelf.De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om de bijgevoegde referenties te verifiëren bij de gerefereerde klant.
Eventuele minimumeisen:
1. 3 gelijkaardige referentieprojecten met certificaat/getuigschrift van goede uitvoering
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-29 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-08-27
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-04-29
Plaatselijke tijd: 12:00
Adres: dienst gebouwen, Fr. Courtensstraat 11 te 9200 Dendermonde
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Alle vragen dienen gesteld te worden via het forum op e-notification. Het forum zal afgesloten worden op 15 april, nadien kunnen er geen vragen meer gesteld worden.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Op straffe van nietigheid van zijn offerte (het niet uitvoeren van een plaatsbezoek wordt als een substantiële onregelmatigheid beschouwd), wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren. De inschrijver vergewist zich ter plaatse van alle zichtbare elementen voor de opmaak van de offerte en de uitvoering van de opdracht. De inschrijver kan zich na het indienen van zijn offerte daarom niet beroepen op onbekende factoren eigen aan de site.De inschrijver dient het attest correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De locatie is enkel te bezoeken na voorafgaande afspraak. Er zijn 2 vaste bezoekdagen voorzien. Er dient steeds 2 dagen vóór datum per mail contact opgenomen te worden via gebouwen@dendermonde.be- woensdag 31 maart 2021 van 13:00 u- woensdag 7 april 2021 van 13:00 uDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-17