Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Pleegzorg Provincie Antwerpen vzw
Postadres: Schuttersvest 45,BE-2800 Mechelen
Contactpersoon: Heidi Mertens
Tel: +32 15440060
E-mail: Heidi.mertens@pleegzorgprovincieantwerpen.be
Internetadres(sen): https://www.pleegzorgvlaanderen.be/antwerpen https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=400288
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Kantoor Pleegzorg, Geel, inrichting kantoorvloer Referentienummer: osar-2521.1-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Ruwbouwaanpassing, afwerking en technische installaties
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-15
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In dit terechtwijzend bericht wordt extra informatie betreffende de brandcentrale gegeven. Deze wordt als bijlage opgenomen bij deze publicatie en ter beschikking gesteld op de FTP server waar ook het initiële dossier gedownload kan worden.