Uz Leuven

Verbouwen van kantoren in een bestaande industriële loods met omgevingswerken



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Dirk Vandueren
E-mail: dirk.vandueren@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402678


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Verbouwen van kantoren in een bestaande industriële loods met omgevingswerken 
Referentienummer: UZ Leuven-P6926-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45200000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Verbouwen van kantoren in een bestaande industriële loods met omgevingswerken
Bouwterrein:
Gaston Geenslaan 33
3200 Aarschot
sectie F, 2e afdeling
nrs.: 168a
Deze opdracht omvat de gehele aanneming voor de verbouwing van de kantoren:
- Gelijkvloers: afgewerkt, incl. schilderwerken
- Verdieping 1: afgewerkt, incl. schilderwerken
- Gevelrenovatie
- Volledige vernieuwing van de elektriciteitsinstallatie van kantoren en oude hal
- Omgevingsaanleg
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-10


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-03-15
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-03-22
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er zullen 2 bijkomende plaatsbezoeken georganiseerd worden:
- donderdag 11/03 om 14u
- Maandag 15/03 om 14u
Uw aanwezigheid op het plaatsbezoek moet vooraf via mail bevestigd worden aan dhr. Dirk Vandueren en dhr. David Vandeputte: dirk.vandueren@hospex.be + david.vandeputte@uzleuven.be
Voor dit plaatsbezoek wordt verzameld aan de hoofdingang van het gebouw Hospital Logistics, Gaston Geenslaan 33 te 3200 Aarschot. kandidaat dient zelf voor de nodige PBM (Persoonlijke Beschermings-Middelen) voor al hun deelnemers aan het plaatsbezoek te voorzien.
De inschrijvers zullen op het plaatsbezoek hun aanwezigheid moeten aftekenen op een formulier, wat zal gelden als bewijs van aanwezigheid. De inschrijver dient bijgevolg geen documentatie omtrent het plaatsbezoek toe te voegen aan de offerte.
Tijdens dit plaatsbezoek kunnen vragen gesteld worden.

Vergelijkbare advertenties van BDA