Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Brussel, departement Aankoopcentrale
Postadres: Negende Linielaan 39,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: centraal secretariaat
Tel: +32 22794200
E-mail: CDA.FO.Unit@brucity.be
Internetadres(sen): http://www.brussels.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel Referentienummer: Centrale d'achats-CDA/011737/LDR-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Werkplekken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, dat in aanbouw is op de site van de voormalige Parking 58, omgeven door de Zwarte Lieve Vrouwestraat, de Bisschopsstraat, de Hallenstraat en de Kiekenmarkt
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Zitten II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, dat in aanbouw is op de site van de voormalige Parking 58, omgeven door de Zwarte Lieve Vrouwestraat, de Bisschopsstraat, de Hallenstraat en de Kiekenmarkt
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Kasten II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, dat in aanbouw is op de site van de voormalige Parking 58, omgeven door de Zwarte Lieve Vrouwestraat, de Bisschopsstraat, de Hallenstraat en de Kiekenmarkt
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Vergaderingen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, dat in aanbouw is op de site van de voormalige Parking 58, omgeven door de Zwarte Lieve Vrouwestraat, de Bisschopsstraat, de Hallenstraat en de Kiekenmarkt
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 5II.2.1. Benaming
Cafetaria, restaurant en koffiehoeken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, dat in aanbouw is op de site van de voormalige Parking 58, omgeven door de Zwarte Lieve Vrouwestraat, de Bisschopsstraat, de Hallenstraat en de Kiekenmarkt
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 6II.2.1. Benaming
Team- en projectruimtes II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, dat in aanbouw is op de site van de voormalige Parking 58, omgeven door de Zwarte Lieve Vrouwestraat, de Bisschopsstraat, de Hallenstraat en de Kiekenmarkt
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 7II.2.1. Benaming
Microarchitectuur II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, dat in aanbouw is op de site van de voormalige Parking 58, omgeven door de Zwarte Lieve Vrouwestraat, de Bisschopsstraat, de Hallenstraat en de Kiekenmarkt
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 8II.2.1. Benaming
Mobiele elementen en accessoires II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel, dat in aanbouw is op de site van de voormalige Parking 58, omgeven door de Zwarte Lieve Vrouwestraat, de Bisschopsstraat, de Hallenstraat en de Kiekenmarkt
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor leveringen tegen prijslijst en in 8 percelen met het doel de levering, de montage, plaatsing en aansluiting, gedurende 12 maanden, van duurzaam meubilair voor het nieuwe administratieve centrum van de Stad Brussel
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-12 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 9 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Wat de beroepsinstanties betreft (punt VI.4.1):- Telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11- Internetadres (URL) van de Raad van State: http://www.raadvst-consetat.be- Telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11- Internetadres (URL) van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: http://www.juridat.be/eerste_aanleg/brussel
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State / Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Wetenschapsstraat 33 / Quatre Brasstraat 13, BE-1040 / 1000 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Een beroep wordt ingesteld volgens de regels die vastgelegd zijn in de artikelen 23 tot 27 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en conform de bepalingen hetzij van het regentsbesluit van 23 augustus 1948 tot regeling van de rechtspleging voor de afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, hetzij van het Gerechtelijk Wetboek.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-09