Gan - Technische Dienst

OVERHEIDSOPDRACHT VOOR WERKEN MET ALS VOORWERP INRICHTINGSWERKEN VAN DE INFRASTRUCTUREN IN HET RECYPARK ZUID



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: GAN - Technische Dienst
Postadres: de Broquevillelaan 12 ,BE-1150 Brussel
Tel: +32 27787326
E-mail: PurchasingLogistics_E-Notif@arp-gan.be
Internetadres(sen): www.arp-gan.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=404014


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
OVERHEIDSOPDRACHT VOOR WERKEN MET ALS VOORWERP INRICHTINGSWERKEN VAN DE INFRASTRUCTUREN IN HET RECYPARK ZUID 
Referentienummer: ST (ARP)-19/1714-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45111291
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht heeft als voorwerp inrichtingswerken van de infrastructuren in het Recypark Zuid
Deze worden opgesomd en gespecificeerd in het technisch bestek (zie bijlage 180849_ARP_Marché_travaux_Sud_CSC NL).
De opdracht heeft een maximale looptijd van 3 maanden vanaf de gunning van de opdracht.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft als voorwerp inrichtingswerken van de infrastructuren in het Recypark Zuid Deze worden opgesomd en gespecificeerd in het technisch bestek (zie bijlage 180849_ARP_Marché_travaux_Sud_CSC NL). De opdracht heeft een maximale looptijd van 3 maanden vanaf de gunning van de opdracht. 
II.2.7. Looptijd
3 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
De inschrijver of kandidaat bewijst zijn bekwaamheid om de professionele activiteit uit te oefenen door:1° Zijn inschrijving in het beroeps- of handelsregister bedoeld in bijlage 10 van het koninklijk besluit van 18 april 2017. Voor België is dit het "Handelsregister".2° Zijn erkenning in categorie D, klasse 2.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver bewijst zijn voldoende economische en financiële bekwaamheid door:Een jaarlijkse algemene bedrijfsomzet van ten minste ? 150.000 excl. btw over de laatste drie beschikbare boekjaren (2018 tot 2020) afhankelijk van de oprichtingsdatum van de onderneming of de aanvang van de activiteiten van de ondernemer, voor zover informatie over deze omzetcijfers beschikbaar is;

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een lijst van gelijkaardige werken (algemene aannemingswerken van gebouwen) voor een minimumbedrag van ? 60.000 euro excl. btw per jaar, die de laatste drie jaren zijn uitgevoerd (2018 tot 2020), alsook de attesten van goede uitvoering en de resultaten van de belangrijkste werken;

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-19 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-04-19
Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Een verplicht bezoek aan de site is gepland op 24/03/2021 om 10.00 uur.De inschrijver schrijft zich in voor deze sessie door een e-mail te zenden naar: Mohammed.zahraoui@arp-gan.be ten laatste voor 24/03/2021 om 10.00 uur. GSM: 0487/961326Deze e-mail bevat:- de namen van de deelnemers;- een uniek en geldig e-mailadres voor de correspondentie.Er wordt per kerende e-mail een ontvangstbewijs gestuurd door de aanbestedende overheid.Na afloop van het plaatsbezoek wordt een attest van plaatsbezoek (TITEL VII), ondertekend door de aanbestedende overheid of zijn afgevaardigde, aan de inschrijver overhandigd. Dit moet bij de offerte worden gevoegd, op straffe van absolute nietigheid.De opdrachtnemer kan geen aanspraak maken op enig prijssupplement dat gerechtvaardigd wordt door het feit dat bepaalde elementen hem niet ter kennis werden gebracht, aangezien een verplicht bezoek aan de site georganiseerd wordt om een goed inzicht van de noden mogelijk te maken.De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om, indien nodig, een ander plaatsbezoek te organiseren.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-11

Vergelijkbare advertenties van BDA