Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Elsene
Postadres: Elsensesteenweg, 168,BE-1050 Brussel
Contactpersoon: Marco Zecchin
E-mail: raf-do@ixelles.brussels
Internetadres(sen): www.ixelles.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=398568
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
HERINRICHTING EN UITBREIDING VAN DE KANTOREN VOOR HET BESTUUR TE ELSENSESTEENWEG 189B EN KRUISSTRAAT 1A/B/C TE ELSENE EN LEVERING EN PLAATSING VAN BINNENSTORES Referentienummer: Gemeente Elsene-2021-063-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45210000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige opdracht heeft als voorwerp de herinrichting en uitbreiding van kantooroppervlakten voor het bestuur te Elsensesteenweg 189B en Kruisstraat 1A/B/C én de levering en plaatsing van binnenstores in die lokalen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
HERINRICHTING EN UITBREIDING VAN DE KANTOREN VOOR HET BESTUUR TE ELSENSESTEENWEG 189B EN KRUISSTRAAT 1A/B/C TE ELSENE II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel betreft de werken voor de renovatie, uitbreiding, herinrichting en sanering van kantooroppervlakken.
II.2.7. Looptijd
100 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
LEVERING EN PLAATSING VAN BINNENSTORES IN DE KANTOREN TE ELSENSESTEENWEG 189B EN KRUISSTRAAT 1A/B/C TE ELSENE II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel betreft de levering en plaatsing van binnenstores in de kantoren te Elsensesteenweg 189B en Kruisstraat 1A/B/C te Elsene.
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
? Perceel 1Overeenkomstig artikel 70 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 en krachtens artikel 3, eerste lid, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken, mogen werken die het voorwerp uitmaken van de opdracht slechts worden uitgevoerd door ondernemers die ofwel hiertoe erkend zijn, ofwel aan de voorwaarden ertoe voldoen of nog het bewijs geleverd hebben van het feit dat ze voldoen aan de voorwaarden voor de erkenning bepaald door of krachtens de voormelde wet.Onverminderd die bepalingen moet de inschrijver voldoen (of het bewijs leveren dat hij voldoet) aan de vereisten voor de erkenning in klasse 4 of hoger, categorie D "Algemene aannemingen van bouwwerken".Er wordt echter aan herinnerd dat, overeenkomstig artikel 3 §4 van het koninklijk besluit van 26 september 1991 tot vaststelling van bepaalde toepassingsmaatregelen van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken, de vereiste erkenningsklasse voor de gunning van de opdracht echter deze is welke overeenstemt met het goed te keuren bedrag van de offerte.De offerte moet vermelden: - ofwel dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt. De aanbestedende overheid zal dit zelf controleren bij de databank van erkende aannemers (FOD Economie) via elektronische middelen (TELEMARC). - ofwel dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, §1, 2° van de wet van 20 maart 1991. In dat geval voegt de inschrijver een dossier bij zijn offerte dat aantoont dat de inschrijver voldoet aan de vereisten van de gevraagde klasse en categorie. De aanbestedende overheid zal het dossier overmaken aan de Erkenningscommissie.- ofwel dat de inschrijver in het bezit is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval voegt de inschrijver bij zijn offerte het door de bevoegde instantie afgeleverde certificaat of het door de bevoegde instantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving en elk document dat de gelijkwaardigheid tussen deze certificering of inschrijving en de vereiste erkenning kan aantonen. Dit certificaat of deze inschrijving vermeldt de referenties die de certificering of de inschrijving op de lijst hebben mogelijk gemaakt.? Perceel 2- Criterium: De technische bekwaamheid van de inschrijver wordt aangetoond door een lijst met de belangrijkste leveringen uitgevoerd ten laatste tijdens de afgelopen drie jaar, met opgave van het bedrag, de datum en de openbare of privéafnemer. - In te dienen documenten: De inschrijver moet een lijst geven van de leveringen die ten laatste de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd (met opgave van de identiteit van de bestemmeling, de aard van de leveringen, het bedrag zonder btw, het jaar). De lijst moet minstens drie referenties bevatten voor de levering en plaatsing van binnenstores voor tertiaire gebouwen.De inschrijver moet voor de referentielijst het formulier gebruiken dat als bijlage bij het bijzonder bestek is gevoegd, of elk ander document dat conform verklaard is aan het geleverde model. Doet hij dit niet, dan draagt hij de volle verantwoordelijkheid voor de volledige overeenstemming van de door hem gebruikte documenten met het formulier.
Eventuele minimumeisen:
PERCEEL 1
- Vereist niveau: Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D
PERCEEL 2
- Vereist niveau: De lijst moet minstens 3 referenties bevatten voor de levering en plaatsing van binnenstores voor tertiaire gebouwen uitgevoerd in de loop van de 3 afgelopen jaren. Het bedrag per referentie moet hoger zijn dan 5.000,00 EUR ZBTW.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-19 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Indienen van een beroep tot nietigverklaring, eventueel voorafgegaan door of vergezeld van een vordering tot schorsing, bij de afdeling Administratie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, per aangetekende brief te versturen binnen een termijn van zestig dagen vanaf de dag volgend op de laatste verzending van de brief of mail/fax met de mededeling van de gemotiveerde beslissing.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-09