Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres: Corneel Heymanslaan 10 ,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080
E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor het leveren van ventilatoren en bipap-toestellen ten behoeve van de dienst longziekten Referentienummer: MPMO/GMO/SSI/D34190212
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 33157400
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Ventilatoren II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Longziekten 4 K12 IE, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Ventilatoren: hieronder wordt verstaan een toestel dat onder meerdere voorgestelde modi, minstens een druk gestuurde (wel dan niet geassisteerd) modus te vinden is met volume garantie.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Bipap-toestel II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Longziekten 4 K12 IE, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Bipap-toestel: hieronder wordt verstaan een toestel dat minstens spontane ademhalingsondersteuning als spontane/getimede ademhalingsdrukondersteuning kan geven op twee niveau's, waarbij deze door de patiënt getriggerd worden.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de levering van de artikelen waarop perceel 2 betrekking heeft over de laatste 3 boekjaren.2. Enkel voor perceel 2: Verklaring betreffende de gemiddelde totale jaaromzet van de levering van de artikelen waarop perceel 2 betrekking heeft over de laatste 3 boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde totale jaaromzet van de levering van de artikelen waarop perceel 1 betrekking heeft over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal EUR400.000 incl. btw.
2. De gemiddelde totale jaaromzet van de levering van de artikelen waarop perceel 2 betrekking heeft over de laatste drie boekjaren bedraagt minimaal EUR235.000 incl. btw.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Per perceel een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht (te tellen vanaf de publicatiedatum van de opdracht), hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze bestemd waren. Per instantie wordt vermeld: het onderwerp van de leveringen + de jaarlijkse omzet (excl. btw) per jaartal + de publiek- of privaatrechtelijke instanties (met vermelding van contactgegevens (naam/telefoonnummer/mailadres) waarvoor zij bestemd waren.2. In het bezit zijn van een geldig certificaat ISO 13485 of gelijkwaardig. 3. Een erkenning van de fabrikant als officiële verdeler. 4. Een erkenning van de fabrikant om de herstellingen en onderhouden in eigen atelier door eigen personeel uit te voeren.
Eventuele minimumeisen:
1. In de lijst staan minimaal 4 referenties per perceel, waarvan minstens 1 in een universitair ziekenhuis. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht de opgegeven referenties te controleren.
2. minimum 1 attest voorleggen
3. Een geldig attest van erkenning voor het toestel dat zij aanbieden.
4. Een geldig attest van erkenning
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-14 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-04