Ocmw Van Sint-jans-molenbeek

Onderhoud van de tuinen van het OCMW



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW van Sint-Jans-Molenbeek
Postadres: Alphonse Vandenpeereboomstraat 14,BE Brussel
Contactpersoon: Philippe DAEMS
Tel: +32 24125397
E-mail: philippe.daems@cpas1080.brussels
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do https://www.cpas-molenbeek.be/


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoud van de tuinen van het OCMW 
Referentienummer: 2021-6
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77313000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht heeft als voorwerp: Onderhoud van de tuinen van het OCMW, namelijk op de volgende sites: residentie ARCADIA - onthaaltehuis de Relais - sociale antenne Gosselies en centraal bestuur.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud van tuinen - residentie ARCADIA - onthaaltehuis De Relais - Sociale antenne Gosselies en centraal bestuur 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Overeenkomstig artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten kan, na het verstrijken van deze initiële uitvoeringstermijn, de opdracht maximum 3 maal worden verlengd met een periode gelijk aan de oorspronkelijke uitvoeringstermijn onder dezelfde voorwaarden en volgens dezelfde modaliteiten, hetzij in totaal 4 jaar. Behalve in geval van een opzegging ten gevolge van tekortkomingen kan elke partij de opdracht opzeggen door minstens drie maanden voor het einde van elk jaar zijn beslissing aan de andere partij per aangetekend schrijven kenbaar te maken. In het andere geval wordt de opdracht mits een expliciete beslissing van de aanbestedende overheid voor een bijkomend jaar verlengd. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
(1)Fiscaal attest met betrekking tot de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste indieningsdatum van de offerte of kandidatuur (2)RSZ-attest met betrekking tot het voorlaatste trimester vóór de uiterste indieningsdatum van de offerte of kandidatuur (3)Attest van niet-faillissement bij de KBO

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Referenties van de voornaamste diensten geleverd tijdens de drie afgelopen jaren(De inschrijver zal moeten bewijzen dat hij minstens drie gelijkaardige opdrachten heeft gerealiseerd bij openbare of privé instanties)

Eventuele minimumeisen:
De inschrijver zal moeten bewijzen dat hij minstens drie gelijkaardige opdrachten heeft gerealiseerd bij openbare of privé instanties


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-29 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL, FR
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@conseildetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-05

Vergelijkbare advertenties van BDA