Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: De Brusselse Keukens - Publiekrechtelijke Vereniging
Postadres: Jan Sobieskilaan 13 bus 34,BE-1020 Brussel
Contactpersoon: De heer Alex Vanneste
Tel: +32 22101458
E-mail: alex.vanneste@restobru.be
Internetadres(sen): www.lescuisinesbruxelloises.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - KEUKENMATERIEEL VOOR GEMEENSCHAPSKEUKEN Referentienummer: LCB-DBK-2021-007
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39314000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft de aankoop van keukenmateriaal voor een nieuwe afwerkingskeuken die operationeel dient te zijn voor medio november 2021.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Maaltijdkarren, laadstations (bornes) en dienbladen en/of mult-portie maaltijdkarren II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: New Bordet, Rue Meylemeersch 72 te 1070 Bruxelles (Anderlecht)
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel betreft de levering/installatie van een aantal maaltijdkarren (met laadstations et dienbladen) en/of multi-portie maaltijdkarren.
II.2.7. Looptijd
5 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Materiaal 'vaat' en diverse uitrusting II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: New Bordet, Rue Meylemeersch 72 te 1070 Bruxelles (Anderlecht)
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel betreft de levering/installatie van materiaal bestemd voor de vaat ('plonge') (vaatwasser, karren voor stockage van vaat, neutrale karren.) alsook de levering van diverse uitrusting (werktafels, oven combisteamer, fornuis, koelkast, diverse rayonnages.)
II.2.7. Looptijd
5 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Les documents suivants sont accessibles par voie électronique et l'adjudicateur se renseignera lui-même : - Le paiement des cotisations de sécurité sociale à l'ONSS; - L'assujettissement à la TVA (SPF Finances); - La situation juridique (non faillite ou situation similaire) à la BCE; - La balance de dettes fiscales (SPF Finances); - Les comptes annuels déposés à la Banque nationale (si d'application); - L'agréation des entrepreneurs de la construction (SPF Economie) (si d'application).Les autres documents seront réclamés à l'adjudicataire pressenti.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. /
2. /
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Une liste des principales fournitures effectuées au cours des trois dernières années (2018-2019-2020), indiquant le montant, la date et le destinataire public ou privé.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 3 referenties (voor elk perceel waarvoor men zijn kandidatuur stelt) mbt de installaties van centrale keukens voor de bereiding van maaltijden, met een minimum totaal voor
Perceel 1 : 350.000 EUR excl BTW
Perceel 2 : 150.000 EUR excl BTW
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-16 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Bruxelles (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-26