Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Wegenbouwkundige werken voor de spoorwegsignalisatie : levering en plaatsing van uitrustingen in verband met de signalisatie



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: ronnie bernaards
Tel: +32 25638549
E-mail: ronnie.bernaards@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402591


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Wegenbouwkundige werken voor de spoorwegsignalisatie : levering en plaatsing van uitrustingen in verband met de signalisatie 
Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4559/VD/RB-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45231110
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van deze raamovereenkomst, die met maximum drie ondernemers afgesloten wordt, is het uitvoeren van
wegenbouwkundige werken voor de plaatsing en leveringen van spoorwegsignalisatie-uitrustingen, inclusief de bijbehorende werken,
zoals nivelleren; het wegdek vernieuwen; aansluitingen leggen; hulpstukken installeren die bestemd zijn voor het waarborgen van de
werking van de signalisatiesystemen die de MIVB in gebruik neemt, conform de technische referentiesystemen van de MIVB; enz.
De opdracht is opgedeeld in 2 percelen. De raamovereenkomst zal afgesloten worden met 1 enkele ondernemer voor perceel 1 en
met 2 ondernemers voor perceel 2.
Het staat elke kandidaat vrij om een aanvraag voor deelneming voor één perceel of voor elk van de 2 percelen in te dienen. De
kandidaat vermeldt in zijn aanvraag voor deelneming voor welk(e) perce(e)l(en) hij zijn aanvraag voor deelneming indient.
Elk perceel van de opdracht wordt voorzien voor een basisperiode van 3 jaar, met een mogelijke verlenging voor twee bijkomende
jaren na een positieve evaluatie.
Deze raamovereenkomst (perceel 1 en perceel 2) houdt in geen geval een exclusiviteit van bestelling in en de MIVB behoudt zich het
recht voor om desgevallend opdrachten voor gelijkaardige werken toe te kennen in het kader van andere procedures.
Daarnaast zal de MIVB in geen geval gebonden zijn aan een bestelverplichting tijdens de looptijd van de raamovereenkomst (perceel
1 en perceel 2).
De hierna vermelde geraamde waarden zijn ramingen waarin de eventuele verlenging voor 2 bijkomende jaren inbegrepen is.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Wegenbouwkundige werken voor de spoorwegsignalisatie : levering en plaatsing van uitrustingen in verband met de signalisatie - Daaropvolgende opdrachten met een geraamd bedrag lager of gelijk aan 50.0 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
PERCEEL 1 : Betreft de daaropvolgende opdrachten, te bestellen op basis van de raamovereenkomst en met een door de MIVB geraamd bedrag van minder dan of gelijk aan 50.000 EUR zBTW. Perceel 1 zal aan één enkele ondernemer gegund worden, namelijk die met de voordeligste reglementaire offerte op grond van de gunningscriteria voor PERCEEL 1. Die gunningscriteria zullen beschreven staan in het bestek dat overgemaakt zal worden aan de kandidaten die voor de tweede fase van deze procedure voor perceel 1 geselecteerd werden. 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Elk perceel van de opdracht wordt voorzien voor een basisperiode van 36 maanden, met een mogelijke verlenging voor 24 bijkomende maanden na een positieve evaluatie. 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Wegenbouwkundige werken voor de spoorwegsignalisatie : levering en plaatsing van uitrustingen in verband met de signalisatie - Daaropvolgende opdrachten met een geraamd bedrag hoger dan 50.000 EUR zBT 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
PERCEEL 2: Betreft de daaropvolgende werken, te bestellen op basis van de raamovereenkomst en waarvan het door de MIVB geraamde bedrag hoger is dan 50.000 EUR zBTW. Dit perceel zal aan 2 ondernemers gegund worden, namelijk die met de 2 voordeligste reglementaire offertes op grond van de gunningscriteria van PERCEEL 2. Die criteria worden gespecificeerd in het bestek dat zal worden overgemaakt aan de kandidaten die voor de tweede fase van deze procedure voor perceel 2 geselecteerd worden. Voor elke daaropvolgende opdracht te bestellen op basis van dit perceel 2 van de raamovereenkomst, zullen de twee ondernemers die voor perceel 2 weerhouden werden, opnieuw tot mededinging met elkaar opgeroepen worden via een offerteaanvraag per email. 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Elk perceel van de opdracht wordt voorzien voor een basisperiode van 36 maanden, met een mogelijke verlenging voor 24 bijkomende maanden na een positieve evaluatie 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie Selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie Selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
Eventuele minimumeisen:
Zie Selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie Selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.

Eventuele minimumeisen:
Zie Selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zullen gespecifieerd worden in het bestek.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst: 

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-25 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
OPGELET : aanvullende informatie is beschikbaar in de selectieleidraad in bijlage bij deze aankondiging.1. Wijze van indienen van de aanvraag voor deelneming - E-procurementHet indienen en ontvangen van aanvragen voor deelneming verloopt volledig en uitsluitend via elektronischeweg.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tenderingapplicatie en niet per e-mail!De aanvragen voor deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.Voor buitenlandse kandidaten : gelieve rekening te houden met de procedures en termijnen die nodig zijnvoor het verkrijgen van een certificaat voor de elektronische ondertekening van uw dossier. Het is eveneensmogelijk om een andere persoon te machtigen om elektronisch te ondertekenen. In dit geval moet het bewijsvan de volmacht bij de aanvraag voor deelneming worden gevoegd.De elektronische indiening van aanvragen tot deelneming gebeurt via:https://eten.publicprocurement.beVoor meer informatie, surf naar : http://www.publicprocurement.be.Als u dit dossier aan uw favorieten toevoegt, wordt u per mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.2. Door het indienen van hun kandidatuur aanvaarden de kandidaten zonder voorbehoud de inhoud van deaankondiging van opdracht, van de begeleidende documenten en van de opdrachtprocedure, zoalsbeschreven in die documenten, en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn. Indien dekandidaat in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en met een beschrijving van de reden tenlaatste 10 kalenderdagen vóór de uiterste termijn voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen, bekend temaken aan de aanbesteder (via de contactpersoon die vermeld is in artikel I.1 van deze aankondiging vanopdracht).3. De kandidaat blijft in het kader van de GDPR verantwoordelijk om de toelatingen te vragen aan zijn klantenom de hierna gevraagde gegevens te mogen gebruiken in het kader van de onderhavige procedure.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, informatie enrechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten worden deverhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in §2 tot §4 bedoelde termijnen vanaf debekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, naargelang het geval.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingevaltoepassing van artikel 18 wordt gemaakt, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-25

Vergelijkbare advertenties van BDA