Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Personeel en Organisatie
Postadres: Karmelietenstraat 15,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Joris Casteels
Tel: +32 25013779
E-mail: joris.casteels@diplobel.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402394 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402394
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoud Keukens: Brandbeveiliging en Toestellen Onderhoudscontract voor 4 jaar Referentienummer: P&O-5.2/2021-50-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50710000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhoud op de toestellen (Perceel 1) en/of de brandpreventieinstallaties (Perceel 2) in de verschillende keukens in de gebouwen van de FOD Buitenlandse Zaken zoals bepaald in punt 7 van dit bestek, hetwelk aanvangt de derde werkdag na de kennisgeving van de sluiting van de opdracht voor een periode van 48 maanden, daarnaast wordt voorzien in de levering van wisselstukken met normale slijtage, dewelke gefactureerd worden aan de hand van een bijgevoegde prijslijst aan voordeeltarief, dit gedurende de periodes voorzien voor onderhoud, dus zonder de aanrekening van extra handenarbeid of verplaatsingskosten. Daarnaast wordt voorzien in herstellingen, vervangingen van wisselstukken of elk ander werk dan in het onderhoud voorzien om de goede werking of de conformiteit te garanderen. Hiervoor zal een bestek ter goedkeuring worden voorgelegd aan voordeeltarief. Tot slot houdt men zich beschikbaar voor bijkomende interventies, buiten de controle en het onderhoud voorzien in dit bestek en verbindt men zich ertoe om binnen de korst mogelijke periode en in geval van nood, binnen een periode van maximaal 24h, herstellingen uit te voeren op aanvraag van de gebruiker. Verplaatsingskosten, werkuren en gebruikt materiaal kunnen hiervoor apart gefactureerd worden aan voordeeltarief.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 2II.2.1. Benaming
Brandpreventie II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud op de toestellen (Perceel 1) en/of de brandpreventieinstallaties (Perceel 2) in de verschillende keukens in de gebouwen van de FOD Buitenlandse Zaken zoals bepaald in punt 7 van dit bestek, hetwelk aanvangt de derde werkdag na de kennisgeving van de sluiting van de opdracht voor een periode van 48 maanden, daarnaast wordt voorzien in de levering van wisselstukken met normale slijtage, dewelke gefactureerd worden aan de hand van een bijgevoegde prijslijst aan voordeeltarief, dit gedurende de periodes voorzien voor onderhoud, dus zonder de aanrekening van extra handenarbeid of verplaatsingskosten. Daarnaast wordt voorzien in herstellingen, vervangingen van wisselstukken of elk ander werk dan in het onderhoud voorzien om de goede werking of de conformiteit te garanderen. Hiervoor zal een bestek ter goedkeuring worden voorgelegd aan voordeeltarief. Tot slot houdt men zich beschikbaar voor bijkomende interventies, buiten de controle en het onderhoud voorzien in dit bestek en verbindt men zich ertoe om binnen de korst mogelijke periode en in geval van nood, binnen een periode van maximaal 24h, herstellingen uit te voeren op aanvraag van de gebruiker. Verplaatsingskosten, werkuren en gebruikt materiaal kunnen hiervoor apart gefactureerd worden aan voordeeltarief.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 1II.2.1. Benaming
Toestellen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud op de toestellen (Perceel 1) en/of de brandpreventieinstallaties (Perceel 2) in de verschillende keukens in de gebouwen van de FOD Buitenlandse Zaken zoals bepaald in punt 7 van dit bestek, hetwelk aanvangt de derde werkdag na de kennisgeving van de sluiting van de opdracht voor een periode van 48 maanden, daarnaast wordt voorzien in de levering van wisselstukken met normale slijtage, dewelke gefactureerd worden aan de hand van een bijgevoegde prijslijst aan voordeeltarief, dit gedurende de periodes voorzien voor onderhoud, dus zonder de aanrekening van extra handenarbeid of verplaatsingskosten. Daarnaast wordt voorzien in herstellingen, vervangingen van wisselstukken of elk ander werk dan in het onderhoud voorzien om de goede werking of de conformiteit te garanderen. Hiervoor zal een bestek ter goedkeuring worden voorgelegd aan voordeeltarief. Tot slot houdt men zich beschikbaar voor bijkomende interventies, buiten de controle en het onderhoud voorzien in dit bestek en verbindt men zich ertoe om binnen de korst mogelijke periode en in geval van nood, binnen een periode van maximaal 24h, herstellingen uit te voeren op aanvraag van de gebruiker. Verplaatsingskosten, werkuren en gebruikt materiaal kunnen hiervoor apart gefactureerd worden aan voordeeltarief.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-27 00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-29
Plaatselijke tijd: 08:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-24