Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Sibelga
Postadres: Werkuizenkaai 16,BE-1000 Brussels
Tel: +32 25494265
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=399585
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
SIBELGA - MASUI - SANERINGSWERKEN Referentienummer: Sibelga-SIB20TW1704-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45100000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht beoogt de aanwijzing van een aannemer die belast zal zijn met de bodemsaneringswerken van de MASUI-site in het kader van het risicobeheer, verbonden aan de bodem- en grondwaterverontreiniging.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige opdracht beoogt de aanwijzing van een aannemer die belast zal zijn met de bodemsaneringswerken van de MASUI-site in het kader van het risicobeheer, verbonden aan de bodem- en grondwaterverontreiniging. In dit licht moeten de volgende werken worden uitgevoerd: 1. Sanering van alle zones waar gechloreerde solventen aanwezig zijn om de verspreiding ervan te voorkomen in het kader van de uitvoering van de bouwwerken van het Project MASUI; 2. Afgraving van verontreinigde grond (+/- 1.250 m³); 3. Indien nodig, rekening houdend met de voorschriften van de Stedenbouwkundige vergunning en met de uitvoeringsplanning van de bouwwerken, opvulling met niet-verontreinigde grond op niveau: a. van de kelders van de huizen aan de straatzijde; b. van het toekomstige overstortbekken en de plaats van de toekomstige tanks; c. van de toekomstige loods.
II.2.7. Looptijd
15 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Cfr VI.3
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Cfr. VI.3
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Cfr VI.3
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 4, Categorie: G
Cfr VI.3
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
VERPLICHT bezoek van de site:Op afspraak op 03 en 04 maart 2021
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-26 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Nadere inlichtingen vindt u terug in het bijgevoegde document SIB20TW1704_NL
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-19