Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: EMMAUS VZW
Postadres: Edgard Tinellaan 1c,BE-2800 Mechelen
Contactpersoon: Mevrouw Sanne Coremans
Tel: +32 470224025
Fax: +32 15446710
E-mail: sanne.coremans@emmaus.be
Internetadres(sen): http://www.emmaus.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Telecommunicatie Referentienummer: 2020/ICT/09
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Emmaüs wenst een nieuwe raamovereenkomst af te sluiten voor de levering van telecommunicatiediensten. De looptijd van de opdracht is 36 maanden met de mogelijkheid om drie maal voor 12 maanden te verlengen.
De opdracht is opgedeeld in de volgende percelen:
Perceel 1: mobiele telefonie, mobiele toestellen en indoor coverage
* Mobiele spraakdiensten (abonnementen, nationale gesprekken, internationale & roaming gesprekken, SMS, MMS, .)
* Mobiele datadiensten (abonnementen, opties, nationaal en roaming dataverkeer)
* Oplossingen om de indoor dekking in Emmaüsgebouwen te verbeteren waar nodig voor de emmaüs fleet
* nummerbehoud
* Platform voor centraal beheer
* met de nadruk op flexibele oplossingen voor huidig verbruik, maar ook toekomstig verbruik
* Mobiele toestellen aankoop en onderhoud
* Mobiele toestellen (zowel smartphone als gsm toestellen)
Het belprofiel en dataverbruik van Emma.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Perceel 1 - Mobiele telefonie incl indoor coverage II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat: * Mobiele spraakdiensten (abonnementen, nationale gesprekken, internationale & roaming gesprekken, SMS, MMS, .) * Mobiele datadiensten (abonnementen, opties, nationaal en roaming dataverkeer) * Oplossingen om de indoor dekking in Emmaüsgebouwen te verbeteren waar nodig voor de emmaüs fleet * nummerbehoud * Platform voor centraal beheer * met de nadruk op flexibele oplossingen voor huidig verbruik, maar ook toekomstig verbruik * Mobiele toestellen aankoop en onderhoud * Mobiele toestellen (zowel smartphone als gsm toestellen) Het belprofiel en dataverbruik van Emmaüs is uitgesproken nationaal georiënteerd.
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Perceel 2 - Vaste telefonie II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat: * Infrastructuur (SIP trunks, ISDN-30 en ISDN-2 verbindingen, PSTN-lijnen en bijhorende nummerreeksen) * Uitgaand telefonieverkeer (nationale en internationale gesprekken) * Inkomend telefonieverkeer * Nummerbehoud * Centraal beheersplatform De oplossing moet flexibel meegaan met de behoefte van Emmaüs
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 3II.2.1. Benaming
Perceel 3 - huis tuin en keuken abonnementen voor TV en internet + TV abonnementen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
De perceel omvat: * Verlenen van advies * Huis tuin en keuken abonnementen voor TV en internet * TV abonnementen * aanleg infractructuur * optimalisaties van de fleet van Emmaüs Deze oplossing is flexibel naar de toekomstige behoefte van Emmaüs
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht (verschillende voor de verschillende percelen!) is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Totale omzet: gemiddelde totale omzet / jaar van 500 000 euro.
De omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp uitmaakt van deze opdracht dient per perceel minimaal:
Perceel 1: 400 000
Perceel 2: 200 000
Perceel 3: 400 000
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De kandidaat licht (indien nodig per perceel) de dienstverlening gedurende de samenwerking toe. Licht dit toe aan de hand van communicatiemogelijkheden, beschikbaarheid voor abonnementen business enzoverder. Max 2 A4 pagina's.2. De inschrijver voegt per perceel een lijst toe met referenties van minimum drie en maximum vier gedocumenteerde en relevante (diensten na 1/1/2019) recente leveringen bij voorkeur bij een klant die zo nauw mogelijk aansluit bij ons klantenprofiel.3. De kandidaat beschikt over een eigen Nederlandstalig callcenter en kan Nederlandstalige techniekers, accountmanagers en administratieve aanspreekpunten in eerste lijn verzekeren.
Eventuele minimumeisen:
1. Max 2 A4 pagina's. De kandidaat geeft minimaal een antwoord op onderstaande vraag:
* Welke communicatiemiddelen (bv platform) zijn bereikbaar voor de aanbestedende overheid en hoe up to date zijn gegevens die hierop staan?
2. De inschrijver voegt per perceel de drie voornaamste gelijkaardige referenties toe van relevante recente contracten (gedurende de laatste 3 jaar), met minimum vermelding van volgende gegevens:
* Naam van het bedrijf
* De doelgroep: openbare of privésector
* De volledige gegevens contactgegevens
* De begin- en de einddatum van de dienst
* Beschrijving van de oplossing
* Beschrijving van de doelstellingen en aanpak
* Het jaarlijkse bedrag
Extra gegevens toevoegen per perceel:
PERCEEL 1: mobiele telefonie
* minimaal 2 referenties dienen: groepering, bestaande uit minimum 10 entiteiten op verschillende locaties die 500 SIM-kaarten hebben op groepsniveau, waarvan een gedeelte van de nummers in een split invoicing/billing systeem zit.
* Gebruik van centraal beheersplatform bij de drie referenties (minimaal gebruik: checken van gegevens: naam, naam gsm houder, klantennummer, abonnement soort)
* Minimaal bij minimaal 1 referentie ook voorzien wordt in mobiele toestellen
PERCEEL 2: vaste telefonie
* Groepering, bestaande uit minimum 10 entiteiten op verschillende locaties met minimum waar gebruik wordt gemaakt van een mix van technologieën (ISDN, SIP trunking, analoge lijn, etc.)
* Gebruik van centraal beheersplatform bij de drie referenties (minimaal gebruik: doorschakelingen centraal beheren)
PERCEEL 3: TV abonnementen en huis tuin en keuken abonnementen voor TV en internet
* 2 van de opgegeven referenties van de kandidaat dienen gebruik te maken van TV abonnementen en van huis tuin keuken tv en internet abonnement waarbij de installatie op meerdere adressen gebeurt én meerdere aansluitingen op 1 adres
* bij voorkeur referenties waarbij: Groepering, bestaande uit verschillende entiteiten op verschillende locaties met minimum waar gebruik wordt gemaakt van een mix van technologieën / abonnementen
* de kandidaat duidt bij elke referentie duidelijk aan voor welke markt de oplossing bestemd is (residentieel / business)
3. minimaal document op eer
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-19 00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen afdeling Mechelen, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-16