Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Bouw van busstelplaats Marly fase II



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Elena Schifano
Tel: +32 25152412
E-mail: elena.schifano@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=401269


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Bouw van busstelplaats Marly fase II 
Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4756/PD/ES-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45210000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Tweede fase van de bouw van de nieuwe busstelplaats Marly te Neder-Over-Heembeek, bestaande uit: een kantoorgebouw, een garage, een overdekte bezoekersparking en een uitbreiding van de bestaande buitenparking fase I.
Het gaat o.a. om:
- de bouw van een overdekt gebouw van +/- 30 000 m² met daarin een garage voor 21 onderhoudsstands, een refter en een administratieve zone ;
- de verlenging van de bestaande open parking ;
- de bouw van een tank-was-gebouw ;
- divers ruwbouwwerken ;
- eindafwerkingen ;
- de levering en plaatsing van elektrische uitrustingen, brandbeveiliging en sanitair/airco.
Voor de uitvoering van deze opdracht zal een flexibele sociale clausule opgenomen en in detail beschreven worden in het bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Tweede fase van de bouw van de nieuwe busstelplaats Marly te Neder-Over-Heembeek, bestaande uit: een kantoorgebouw, een garage, een overdekte bezoekersparking en een uitbreiding van de bestaande buitenparking fase I. Het gaat o.a. om: - de bouw van een overdekt gebouw van +/- 30 000 m² met daarin een garage voor 21 onderhoudsstands, een refter en een administratieve zone ; - de verlenging van de bestaande open parking ; - de bouw van een tank-was-gebouw ; - divers ruwbouwwerken ; - eindafwerkingen ; - de levering en plaatsing van elektrische uitrustingen, brandbeveiliging en sanitair/airco. Voor de uitvoering van deze opdracht zal een flexibele sociale clausule opgenomen en in detail beschreven worden in het bestek. 
II.2.7. Looptijd
30 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
Eventuele minimumeisen:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-11 18:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
OPGELET: aanvullende informatie is beschikbaar in de selectiegids die bij deze aankondiging van opdracht gevoegd is.1. Wijze van indienen van de aanvraag tot deelneming - e-procurementHet indienen en ontvangen van deelnemingsaanvragen verloopt volledig en uitsluitend via elektronische weg.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De deelnemingsaanvragen moeten digitaal ondertekend zijn volgens het e-tenderingsysteem.Voor de buitenlandse kandidaten : gelieve rekening te houden met de modaliteiten en termijnen die nodig zijn voor het verkrijgen van een certificaat met het oog op het elektronisch ondertekenen van uw dossier. Het is eveneens mogelijk om een andere persoon te machtigen om elektronisch te ondertekenen. In dat geval moet het bewijs van de volmacht aan uw deelnemingsaanvraag toegevoegd worden. De elektronische indiening van de deelnemingsaanvragen gebeurt via:https://eten.publicprocurement.be Voor meer informatie : surf naar http://www.publicprocurement.be Als u dit dossier aan uw favorieten toevoegt, wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van alle veranderingen.2. Door het indienen van hun kandidatuur aanvaarden de kandidaten zonder voorbehoud de inhoud van de aankondiging van opdracht en de begeleidende documenten, en aanvaarden zij dat ze door de beschikkingen daarin gebonden zijn. Indien de kandidaat in dat verband een bezwaar heeft, moet hij dat schriftelijk en met een beschrijving van de reden aan de aanbesteder melden (via de contactpersoon die vermeld staat onder I.1 in deze aankondiging van opdracht) uiterlijk 10 kalenderdagen voor de uiterste ontvangstdatum voor de deelnemingsaanvragen.3. De gevraagde gegevens moeten in het UEA staan. Enkel de bewijsstukken waar in het UEA of de aankondiging om gevraagd is, mogen en moeten als bijlage bij de deelnemingsaanvraag worden gevoegd. Ongevraagd verstrekte informatie zal niet worden beoordeeld.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, informatie en rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in §2 tot §4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, naargelang het geval.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingeval toepassing van artikel 18 wordt gemaakt, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-11

Vergelijkbare advertenties van BDA