Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Bornem
Postadres: Hingenesteenweg 13,BE-2880 Bornem
Contactpersoon: De heer Dieter Soors
Tel: +32 38906900
Fax: +32 38906929
E-mail: dieter.soors@bornem.be
Internetadres(sen): www.bornem.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoud gemeentewegen - Raamovereenkomst 2021 Referentienummer: 2021/001
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233141
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Bornem - grondgebied, Bornem te 2880 Bornem
II.2.4. Beschrijving
De opdracht behelst vooral de aanpassingen en verbeteringen aan wegen en pleinen van de gemeente Bornem en het uitvoeren van algemene onderhoudswerken aan dit gemeentelijke patrimonium. In hoofdzaak omvat het volgende werken(niet limitatief en niet in volgorde): - rooien van bomen en beplanting; - opbraakwerken; - aanleggen van rioleringen(in mindere mate); - aanleggen van funderingen; - aanleggen van rijwegverharding in betonstraatstenen, gebakken straatstenen, keien, mozaïekkeien, dolomiet, bitumineuze mengsels en betonwegen; - aanleggen van kantstroken; - plaatsen van trottoirbanden; - plaatsen van straatkolken; - geschikt maken met aanvullingsmateriaal van de ondergrond; - maken van voetpaden en opritten(openbaar terrein); - signalisatie; - alle verrichtingen nodig voor het uitvoeren van deze werken; - . Het totaal bedrag van de uit te voeren werken is afhankelijk van de behoeften van het opdrachtgevend bestuur, dat er zich toe verbindt op jaarbasis werken te bestellen voor een nominaal bedrag van 150.000,00 EUR inclusief BTW. Indien dit niet gebeurt kan de aannemer op geen enkele wijze aanspraak maken op enige vergoeding of op aanpassing van zijn eenheidsprijzen. De werken worden uitgevoerd op secundaire en/of lokale wegen (Bouwklasse B7 en B8).
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-04-19
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* In toepassing van artikel 62 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. Idem
2. Idem
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de ondernemer eventueel in onderaanneming wil geven.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal gegevens zoals BTW- en/of ondernemingsnummer zijn nodig om de eventuele onderaannemer te kunnen opzoeken in de federale databanken
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-31 13:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-07-29
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-31
Plaatselijke tijd: 13:30
Adres: A.C. Gemeentehuis
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-12