Stad Aarschot

Uitnodiging tot indienen offerte - Optimaliseren van (wandel- en fiets-) paden - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Aarschot
Postadres: Ten Drossaarde 1,BE-3200 Aarschot
Contactpersoon: De heer Dominik Vanlommel
Tel: +32 16550437
Fax: +32 16550484
E-mail: dominik.vanlommel@aarschot.be
Internetadres(sen): www.aarschot.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Optimaliseren van (wandel- en fiets-) paden - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: BESTEK nr wegenwerken ref 2125
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45112730
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Optimaliseren van (wandel- en fiets-) paden 
II.2.7. Looptijd
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-12-31
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
voldoen aan de bepalingen van de artikelen 66, 67 en 68 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Verklaring totale omzet die verband houdt met de opdracht van de laatste vier boekjaren
Eventuele minimumeisen:
1. van 2016 tot 2019, eventueel 2020

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. lijst van machinepark in eigen beheer2. verklaring personeelsbezetting

Eventuele minimumeisen:
1. lijst van machinepark in eigen beheer
2. Lijst met personeelsnamen en functie
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3 of
G (Grondwerken), Klasse 3

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-12 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-06-10


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
Tel: +32 16214111

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-10

Vergelijkbare advertenties van BDA