Go! Scholengroep Fluxus

Managementcontract voor dagelijkse schoonmaak



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: GO! scholengroep Fluxus
Postadres: Grote Markt 52,BE-2300 Turnhout
Contactpersoon: De heer Geert Wils
Tel: +32 14471066
E-mail: geertwils@scholengroepfluxus.be
Internetadres(sen): www.scholengroepfluxus.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Managementcontract voor dagelijkse schoonmaak 
Referentienummer: HK
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919300
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: ALLE SCHOLEN/ CAMPUSSEN VAN SCHOLENGROEP FLUXUS EN ALLE KINDERDAGVERBLIJVEN VAN VZW DOL-FIJN EN VZW KLAVERTJE 4, 2300 Turnhout
II.2.4. Beschrijving
GO! scholengroep Fluxus is één van de 26 scholengroepen van het GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap. Het pedagogisch project van het GO! streeft ernaar om kinderen op een actief pluralistische wijze te leren omgaan met de diversiteit in de samenleving.  GO! scholengroep Fluxus bestrijkt de regio's Mortsel, Edegem, Lier, Herentals, Geel, Westerlo, Mol en Turnhout. De scholengroep telt ruim 14.000 leerlingen, verspreid over 18 scholen : 40 basisscholen (kleuter- en lagere school), 6 basisscholen voor buitengewoon onderwijs (lagere school), 11 secundaire scholen, 2 secundaire scholen voor buitengewoon onderwijs en 3 centra leren en werken. De scholengroep beschikt tevens over 2 centra voor leerlingenbegeleiding, 3 internaten, 3 centra voor volwassenenonderwijs en 12 kinderdagverblijven.  De scholengroep heeft in de eerste plaats een ondersteunende opdracht op het vlak van werking, personeel en infrastructuur zodat de scholen in de beste omstandigheden onderwijs kunnen aanbieden. De looptijd van de opdracht is 48 maanden. Begindatum van de diensten : 1 september 2020. Voorziene einddatum van de diensten : 31 augustus 2023. De overeenkomst kan door beide partijen jaarlijks opgezegd worden met een aangetekend schrijven mits in achtname van een opzegperiode van 6 maanden. De opzeg moet in dit geval gebeuren voor 1 maart van het desbetreffende jaar. Mits tijdige opzegging per aangetekend schrijven, heeft de partij die wordt opgezegd geen recht op enige schade- of opzegvergoeding In geval van een samenwerking of fusie met andere scholen of Scholengroepen, hebben deze entiteiten (scholen of Scholengroepen) de mogelijkheid om toe te treden tot deze raamovereenkomst. 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2020/S 095-227132

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1: Managementcontract voor dagelijkse schoonmaak

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Er zijn geen inschrijvingen of deelnemingsaanvragen ontvangen, of deze zijn allemaal afgewezen.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-03

Vergelijkbare advertenties van BDA