Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Postadres: Stropstraat 1,BE-9000 GENT
Contactpersoon: Christophe De bont
Tel: +32 92410614
E-mail: aankoop@farys.be
Internetadres(sen): www.farys.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=397861
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van koffie- en waterautomaten en de bijhorende verbruiksproducten (2 percelen) Referentienummer: TMVW-ALL-20-004-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15860000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft het sluiten van een raamovereenkomst voor de levering van koffie- en waterautomaten, evenals de bijhorende verbruiksproducten.
De raamovereenkomst wordt opgedeeld in 2 percelen:
Perceel 1: Koffie
Dit perceel betreft de verhuur van koffieautomaten met een bijhorend onderhoudscontract en de aankoop van bijhorende verbruiksproducten die zowel in de automaat (bv. koffiebonen, melkpoeder en soep) als daarnaast (bv. theebuiltjes, suikerklontjes of koekjes) gebruikt worden. De aanbesteder heeft de mogelijkheid om uit twee huurformules te kiezen: een standaard onderhoudscontract of een full service onderhoudscontract. In dit laatste zitten naast het periodieke onderhoud en interventies ook de dagelijkse reiniging en navulling van de koffieautomaten inbegrepen.
Perceel 2: Water
Dit perceel betreft de verhuur van op de waterleiding aangesloten waterautomaten voor het schenken van gekoeld en/of bruisend water met een bijhorend onderhoudscontract en de aankoop van bijhorende verbruiksproducten (bv. CO²-flessen voor bruiswater).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-02
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Gelieve hierbij de gebundelde vragen en antwoorden m.b.t. dit dossier te willen vinden.