Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Kliniek Sint-Jan
Postadres: Kruidtuinlaan, 32,,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Olivier Vargin
Tel: +32 28910804
E-mail: ovargin@clstjean.be
Internetadres(sen): http://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=399663 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=399663
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
"Levering van materiaal en installatie van apparatuur voor het koken en uitdelen van maaltijden aan patiënten" Referentienummer: Clinique Saint Jean-PO FournitureEquipementsCuisine_2020-CAT-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
"Levering van materiaal en installatie van apparatuur voor het koken en uitdelen van maaltijden aan patiënten".
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Levering van materiaal en installatie van keukenapparatuur -1 II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek Sint Jan
II.2.4. Beschrijving
Levering van materiaal en installatie van keukenapparatuur -1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
12 (vast) +12 maanden (verlenging) +12 maanden (verlenging)
Lot 2II.2.1. Benaming
Fourniture de matériels et installation d'équipements de cuisine +7 II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek Sint Jan
II.2.4. Beschrijving
Levering van materiaal en installatie van keukenapparatuur +7
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
12 (vast) +12 maanden (verlenging) +12 maanden (verlenging)
Lot 3II.2.1. Benaming
Fourniture de matériels et installation d'équipements de distribution de repas pour patient II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek Sint jan
II.2.4. Beschrijving
Levering van materiaal en installatie van apparatuur voor de distributie van patiëntenmaaltijden
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
12 (vast) +12 maanden (verlenging) +12 maanden (verlenging)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-08 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-08
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
zie specificaties
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Brussel, BE BRUSSEL
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-27