Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: LOJEGA
Postadres: Rusatiralaan 6,BE-1083 Ganshoren
Contactpersoon: De heer Patrick de Le Hoye
Tel: +32 24329718
Fax: +32 24261314
E-mail: p.delehoye@lojega.be
Internetadres(sen): www.lojega.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatiewerkzaamheden stookruimtes en bijbehorende werkzaamheden Referentienummer: 2410/2020/04/01
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45232140
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Van Overbekelaan 231 tot 237, en 243 te 1083 Ganshoren
II.2.4. Beschrijving
Renovatie van twee stookruimten op de site Van Overbeke in Ganshoren. Deze werkzaamheden bestaan, onder meer, uit het demonteren van de bestaande installaties, het installeren van condensatieketels, de hydraulische en elektrische renovatie, de regeling van de stookruimten, het installeren van de centrale sanitairwarmwaterproductie en de integratie van de bestaande warmte-krachtkoppelingssystemen.
II.2.7. Looptijd
110 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. 1. RSZ-attestA/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 62 van het "plaatsingsbesluit":De inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij in orde is met de betaling van zijn socialezekerheidsbijdragen.De inschrijver die personeel tewerkstelt dat onder een andere lidstaat van de Europese Unie ressorteert en niet hierboven is bedoeld, voegt een attest bij uitgereikt door de bevoegde buitenlandse instantie waaruit blijkt dat hij in orde is met de betaling van zijn socialezekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.2. 2. Fiscaal attestB/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van art. 63 van het "plaatsingsbesluit":De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij in orde is met zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum van ontvangst van de offertes.Voor een Belgische inschrijver moet dit attest uitgereikt zijn door de FOD Financiën.3. 3. Verklaring op erewoordC/ Eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in art. 70 van de wet van 17 juni 2016.Met toepassing van artikel 39 van het "plaatsingsbesluit" dat bepaalt dat de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord mogen verruimen. Door de indiening van zijn offerte:verklaart de inschrijver op erewoord in het bezit te zijn van de hierna vermelde documenten en verbindt zich ertoe ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen voor te leggen (indien de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht zal hij deze documenten moeten voorleggen).1. StrafregisterUittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document uitgereikt door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land.2. Attest van afwezigheid van faillissementEen attest uitgereikt door de bevoegde instantie van het betreffende land waaruit blijkt dat de inschrijver niet in een toestand verkeert van faillissement of vereffening, zijn werkzaamheden niet heeft gestaakt, geen gerechtelijke reorganisatie ondergaat of aangifte van zijn faillissement heeft gedaan, dat geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie voor hem aanhangig is, of dat hij niet in een vergelijkbare toestand verkeert naar aanleiding van een soortgelijke procedure die bestaat in andere nationale regelgevingen.Eventuele minimumeisen: 1. Het attest heeft betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum van ontvangst van de offertes.
Eventuele minimumeisen:
1. Het attest heeft betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum van ontvangst van de offertes.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. 1. Soortgelijke opdrachtenDe aannemer moet het bewijs leveren van zijn bekwaamheid de opdracht naar behoren te kunnen uitvoeren, door een referentie te verstrekken waaruit blijkt dat hij in de afgelopen 5 jaar vóór de bekendmaking van deze aankondiging een volledige opdracht bouw- of renovatiewerkzaamheden van een stookruimte uitvoerde die aan een van de volgende voorwaarden voldoet:- De opdracht had betrekking op twee projecten voor een totaalbedrag excl. btw gelijk aan of meer dan 500.000,00 EUR en werd uitgevoerd in een woongebouw met minimaal 100 wooneenheden- De opdracht, uitgevoerd in de afgelopen 5 jaar, had betrekking op een stookruimte van 500kW in een gebouw met in gebruik zijnde wooneenhedenOm ontvankelijk te zijn, moeten de referenties de volgende informatie of documenten verstrekken:1) een attest van goede uitvoering opgesteld op naam van de aannemer, ondertekend door de aanbesteder en uitgereikt na de datum van de voorlopige oplevering van de werkzaamheden. Het attest vermeldt de datum van de voorlopige oplevering die moet toegekend zijn na (datum van deze bekendmaking min 5 jaar) en vóór de datum van ontvangst van de offertes.2) alsook de documenten die de volgende informatie bevatten: a. Het totaalbedrag van de werkzaamheden excl. btwb. De vermelding van het betrokken aantal wooneenheden2. 2. Verklaring op erewoordMet toepassing van artikel 39 van het "plaatsingsbesluit" dat bepaalt dat de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord mogen verruimen. Door de indiening van zijn offerte:verklaart de inschrijver op erewoord in het bezit te zijn van de hierboven vermelde documenten en verbindt zich ertoe ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen voor te leggen (indien de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht zal hij deze documenten moeten voorleggen).
Eventuele minimumeisen:
1. 1. In de afgelopen 5 jaar, twee referenties m.b.t. stookruimten voor een bedrag van 500.000 EUR of een referentie van een stookruimte van 500 kW in een gebouw met in gebruik zijnde wooneenheden
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-19 00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-01-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-19
Plaatselijke tijd: 00:00
Adres: Rusatiralaan 6 te 1083 Ganshoren
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 16/02/2021 om 14.00Ontmoetingsplaats : Van Overbekelaan 243 te 1083 GanshorenDe inschrijver wordt geacht een plaatsbezoek te hebben gedaan en kennis te hebben genomen van de omvang en moeilijkheid van de verwachte werkzaamheden. In geen geval kan hij zich in de loop van de uitvoering van de werkzaamheden beroepen op het feit dat hij niet op de hoogte was van het dossier, van de toegangen, van de omringende omgeving, enz.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-28