Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directie Projecten Kunstwerken
Postadres: Sint-Lazarusplein, 2,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: M. Pierre Baesens
Tel: +32 2042221
E-mail: pbaesens@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels/fr https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=398915
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
HERSTELLINGS- EN RENOVATIEWERKEN IN DE TUNNELS VAN HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST Referentienummer: DAA-BMB/DPO-DPK/O20.003-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45220000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht van werken betreft:
De nodige topografische verrichtingen, alsook het opmaken van de gedetailleerde plannen van de uit te voeren constructies.
Het opmaken van een plaatsbeschrijving van alle aangrenzende eigendommen en dit voor het geheel van de bebouwde delen, boven- en ondergronds, waarvan het kadastraal perceel zich op minder dan 12 m bevindt van de rand der grondwerken uit te voeren voor de hieronder beschreven werken.
De organisatiemaatregelen nodig voor het verkeer gedurende de werken.
Cfr. Bestek p. 2-4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige opdracht van werken betreft: De nodige topografische verrichtingen, alsook het opmaken van de gedetailleerde plannen van de uit te voeren constructies. Het opmaken van een plaatsbeschrijving van alle aangrenzende eigendommen en dit voor het geheel van de bebouwde delen, boven- en ondergronds, waarvan het kadastraal perceel zich op minder dan 12 m bevindt van de rand der grondwerken uit te voeren voor de hieronder beschreven werken. De organisatiemaatregelen nodig voor het verkeer gedurende de werken. Het uitbreken van wegverhardingen en voetpaden van allerlei aard, met inbegrip van hun fundering tot de diepte nodig voor de uitvoering der werken volgens de nieuwe profielen. Cfr. Bestek p. 2-4.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
3 X 1 jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Cfr. Bestek p. 23-25.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De aandacht van de inschrijvers wordt gevestigd op het feit dat de mobiliteit niet in het gedrang mag komen.Afhankelijk van de voorwaarden die de wegbeheerder in zijn aankondigingen en vergunningen vermeldt, moeten bepaalde werken zodoende uitgevoerd worden tijdens de weekends en 's nachts, evenals tijdens de bouwvakanties. De inschrijver dient bijgevolg de nodige ploegen te voorzien.Al deze werken vinden verspreid plaats op de gewestwegen van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.Gezien de bijzondere aard van de werken wordt er een infosessie georganiseerd op 03.02.2021 11u00, in de kantoren van Brussel Mobiliteit. Gelet op de uitzonderlijke toestand door de Covid-19-epidemie houdt de GOB zich het recht voor deze sessie in de vorm van een videoconferentie te houden als hij het onmogelijk acht ze in zijn kantoren te organiseren of als regeringsmaatregelen dit verhinderen. De deelname aan deze sessie is verplicht, op straffe van absolute nietigheid van de offerte. Er zal een getuigschrift van aanwezigheid worden overhandigd dat moet worden gevoegd bij de offerte. De aflevering van dit attest is onderworpen aan de voorafgaandelijke deelnameverklaring.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-22 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-02-22
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: E-tendering
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Gezien de bijzondere aard van de werken wordt er een infosessie georganiseerd op 03.02.2021 11u00, in de kantoren van Brussel Mobiliteit. Gelet op de uitzonderlijke toestand door de Covid-19-epidemie houdt de GOB zich het recht voor deze sessie in de vorm van een videoconferentie te houden als hij het onmogelijk acht ze in zijn kantoren te organiseren of als regeringsmaatregelen dit verhinderen. De deelname aan deze sessie is verplicht, op straffe van absolute nietigheid van de offerte. Er zal een getuigschrift van aanwezigheid worden overhandigd dat moet worden gevoegd bij de offerte. De aflevering van dit attest is onderworpen aan de voorafgaandelijke deelnameverklaring.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Elk beroep tot schorsing bij uiterst dringende noodzakelijkheid ofnietigverklaring van een gunningsbeslissing (of opzegging) moet bij de Raad van State worden ingesteld:Binnen 15 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot schorsing bij uiterst dringendenoodzakelijkheid;Binnen 60 dagen na de kennisgeving van de gemotiveerde beslissing voor een beroep tot nietigverklaring.Voor meer details over de beroepsprocedure: zie de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en derechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-20