Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Grimbergen
Postadres: Prinsenstraat 3,BE-1850 Grimbergen
Contactpersoon: Mevrouw Laura Heymans
Tel: +32 22601254
Fax: +32 22701266
E-mail: laura.heymans@grimbergen.be
Internetadres(sen): www.grimbergen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Schoonmaak van ramen voor een periode van 2 jaar - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2020/818
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911300
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Diverse gebouwen op het grondgebied van de gemeente Grimbergen.
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van ramen voor een periode van 2 jaar. De opdracht kan 2 keer stilzwijgend verlengd worden, telkens met een jaar. De gemeente Grimbergen fungeert als aankoopcentrale voor het AGB Grimbergen, het OCMW Grimbergen, de VZW Cultuurcentrum en de Lokale Politie Grimbergen.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht kan 2 keer stilzwijgend verlengd worden, telkens met een jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De nodige documenten inzake kwaliteit.2. De nodige documenten inzake veiligheid.3. Identificatie van de dienstverlener.4. Intentie van de dienstverlener.5. Algemene deskundigheid met betrekking tot de opdracht.
Eventuele minimumeisen:
1. Een geldig ISO 9001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
De inschrijver voegt dit certificaat toe onder bijlage F.
2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
De inschrijver voegt dit certificaat toe onder bijlage F.
3. Ingevuld identificatieformulier onder bijlage G.
4. Ingevulde intentieverklaring onder bijlage H.
5. De kandidaat beschikt minstens over 2 relevante referentieprojecten bij openbare besturen.
De referentieprojecten dienen minimaal te voldoen aan volgende vereisten:
- uitgevoerd in de laatste 5 jaar;
- gelijkaardig qua omvang: het uitvoeringsbedrag per jaar moet minstens gelijk zijn aan 30.000,00 euro excl. btw.
Voor elk van deze referentieprojecten geeft de kandidaat volgende informatie op:
- naam van de klant (gemeentebestuur/openbaar bestuur);
- telefoon;
- verantwoordelijke.
De inschrijver vult deze informatie aan in de referentielijst van gemeentebesturen/openbare besturen onder bijlage I.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-25 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-06-25
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Voorafgaandelijke afspraakEr dient vooraf een afspraak gemaakt te worden met de respectievelijke verantwoordelijken per gebouw, zie contactgegevens in punt III.8 (Overzicht per locatie) van dit bestek.Attest van plaatsbezoek (Bijlage B)Dit formulier wordt tijdens elk plaatsbezoek ingevuld en ondertekend.Het moet bij de offertedocumenten worden gevoegd.De inschrijver wordt verondersteld eventuele moeilijkheden te hebben voorzien (vanwege de aard en de eigenschappen van de grond en de ondergrond, vanwege het peil, hoeveelheid en druk van het grondwater, vanwege de aard en de staat der gebouwen of vanwege bestaande hindernissen).De aanwending van middelen die vereist zijn om deze moeilijkheden te overwinnen, zijn in de aangeboden prijs begrepen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Gemeente Grimbergen
Prinsenstraat 3, BE-1850 Grimbergen
Tel: +32 22601211
Fax: +32 22701266
E-mail: gemeentebestuur@grimbergen.be
Internetadres(sen): www.grimbergen.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-20