Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Kempisch Tehuis cvba
Postadres: Ringlaan 20,BE-3530 Houthalen-Helchteren
Contactpersoon: Mevrouw Christel Schepers
Tel: +32 11810702
Fax: +32 11525986
E-mail: christel.schepers@cvkt.be
Internetadres(sen): www.kempischtehuis.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Houthalen 11 - Fase 2 : Sloop woningen + nieuwbouw woningen + infrastructuur Referentienummer: 2017/0241/02 + 8D9FAOBE
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45211300
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE222
Voornaamste plaats van uitvoering: Houthalen
II.2.4. Beschrijving
"Houthalen 11 - Fase 2 : Slopen van 20 oude sociale woningen en nieuwbouw van 28 sociale woningen, 2 parkeergarages en bijgebouwen in de wijk 'Meulenberg - Bremstraat + Hazelarenstraat' - ref. 2017/0241/02 + dossier infrastructuur 8D9FAOBE (bijhorende werken infrastructuur - aanleg van pleinen) Deze werken worden uitgevoerd in 1 fase. De uitvoeringstermijn van 600 kalenderdagen (bouw + infra) kan omwille van gelijktijdige werken (aansluitingen op de openbare distributienetten) tijdens een beperkte periode geschorst worden. Deze termijn kan 3 à 4 maand bedragen en is nog aanpasbaar (in de eerste coördinatievergadering met Tractebel zal dit duidelijk worden). Twee uittreksels uit het strafregister "model 596.1-32 : overheidsopdrachten" dienen bij de inschrijving gevoegd te zijn. Eén op naam van de rechtspersoon, met vermelding van het ondernemingsnummer. En één op naam van de gedelegeerd bestuurder. De inschrijver dient zijn detail van prijsofferte DIGITAAL in te vullen op de samenvattende meetstaat - format VMSW - in excel, bijgevoegd in de aanbestedingsdocumenten en DIGITAAL weer in te dienen (dwz in excel). Dit op straffe van nietigheid van de inschrijving.
II.2.7. Looptijd
600 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De criteria worden vermeld in de aanbestedingsstukken
Eventuele minimumeisen:
1. De criteria worden vermeld in de aanbestedingsstukken
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Erkenning
Eventuele minimumeisen:
1. Wij schatten in dat KIasse 7 categorie D (bouwdossier) en categorie C en G (infra) van toepassing gaat zijn.
De erkenning voor de onderaannemer voor wat betreft het deel wegen-, riolerings- en omgevingswerken (volgens art. 12/4 van het KB van 14.01.2013) : indien de inschrijver niet beschikt over een categorie C voor wegenbouwkundige werken en/of ondercategorie G3 voor de beplantingen, dan moet een onderaannemer ingezet worden die beschikt over deze erkenning(en). Bij aanvang van de werken toont de inschrijver dit aan.
De van toepassing zijnde klasse zal bij gunning bepaald worden.
Vereiste erkenning: Wij schatten in dat Klasse 7 categorie D (bouwdossier) en categorie C en G (infra) van toepassing gaat zijn.
D (Bouwwerken), Klasse 7
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-01 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-27
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-01
Plaatselijke tijd: 09:30
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Avenirarchitecten BV - info@avenirarchitecten.be - 013/55.11.44De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Antwerpen - Afdeling Hasselt
Parklaan 25 bus 6, BE-3500 Hasselt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-19