Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Ronny COUSAERT
Tel: +32 25638268
E-mail: ronny.cousaert@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=398541
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Verhuur en onderhoud van autonome toiletten. Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL-4530/PE/RC-F06_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 24955000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Verhuur en onderhoud van autonome chemische of biologische toiletten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
485990.00 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
De huur en het onderhoud van autonome toiletten. De missie van de aanbieder is : 1. op verzoek van de MIVB op haar hele net binnen 24 uur één of meer cabines te plaatsen en/of binnen 24 uur te verwijderen, 2. de toiletten vast te zetten en stevig aan de vloer te bevestigen, 3. het aantal gevraagde sleutels te verstrekken, 4. de toiletten 6 keer per week te onderhouden, 5. het eventuele verval ten zijnen laste te nemen. Dit betreft een kaderovereenkomst die met één exploitant zal worden gesloten
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2020/S 089-213302
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2021-01-14
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de inlichtingen en de beroepsmogelijkheden inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten wordt het beroep, op straffe van onontvankelijkheid, ingesteld binnen de in de §§ 2 tot 4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, mededeling of kennisneming van de handeling, naargelang van het geval.Het in artikel 14 bedoelde beroep tot nietigverklaring wordt binnen 60 dagen ingesteld.Het in artikel 15 bedoelde schorsingsverzoek moet binnen vijftien dagen worden ingediend. Wanneer artikel 18 van toepassing is, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt binnen vijf jaar ingesteld.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-15