Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: NMBS-Procurement
Postadres: Hallepoortlaan 40,BE-1060 Brussel
Contactpersoon: Magda Bainvol
E-mail: magda.bainvol@sncb.be
Internetadres(sen): www.sncb.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=397356
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
CS3/0001226155 - Aankoop van toegangscontrolesystemen met onderhoudsovereenkomst Referentienummer: SNCB-CS-CS3/0002126155-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42961100
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst voor de studie, levering, installatie en indienststelling van nieuwe toegangscontrolesystemen voor een periode van 4+1+1 jaar. Voor het preventief en correctief onderhoud van de nieuwe systemen dient eveneens een onderhoudscontract van minimaal 10 jaar per installatie te worden afgesloten. Met andere woorden, de duur van het onderhoudscontract bedraagt 14+1+1 jaar.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst voor de studie, levering, installatie en indienststelling van nieuwe toegangscontrolesystemen voor een periode van 4+1+1 jaar. Voor het preventief en correctief onderhoud van de nieuwe systemen dient eveneens een onderhoudscontract van minimaal 10 jaar per installatie te worden afgesloten. Met andere woorden, de duur van het onderhoudscontract bedraagt 14+1+1 jaar.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De raamovereenkomst voor de aankoop heeft een looptijd van 4 jaar en kan tweemaal voor 1 jaar verlengd worden. De onderhoudsovereenkomst heeft een looptijd van 14 en kan tweemaal voor 1 jaar verlengd worden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie punt 4.1 van de selectieleidraad in bijlage aan de aankondiging van opdracht.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie punt 4.2 van de selectieleidraad in bijlage aan de aankondiging van opdracht.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie punt 4.3 van de selectieleidraad in bijlage aan de aankondiging van opdracht.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-11 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Zie punt 6 van de selectieleidraad in bijlage aan de aankondiging van opdracht.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Fax: +32 22349842
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-08