Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen Vzw

CONCESSIE AUTOMATEN WARME EN KOUDE DRANKEN EN SNACKS



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen vzw
Postadres: Leopoldstraat 26,BE-2000 Antwerpen
E-mail: bart.wouters@zna.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=394741 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=394741


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
CONCESSIE AUTOMATEN WARME EN KOUDE DRANKEN EN SNACKS 
Referentienummer: ZNA-2020/916.-F24_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 51540000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het betreft de opdracht met als doel een concessieovereenkomst af te sluiten voor het gebruiksklaar installeren en het beheer van automaten voor warme & koude dranken en voor snacks. Het gaat om een full service contract met inbegrip van de levering van de producten voor de bevoorrading van de automaten. Alsook het preventief en curatief onderhoud van de automaten.
Dit is een concessieopdracht onder de vorm van een exploitatierecht en een betaling in de vorm van ristorno's.
De automaten zijn bestemd voor zowel personeelsleden, patiënten als voor bezoekers van ZNA. De prijzen voor patiënten en bezoekers zijn gelijk. Op plaatsen waar enkel personeel toegang heeft, zal er een personeelskorting toegepast worden op frisdrankautomaten (zie tabel).
Op dit moment hebben we een park van een 70-tal toestellen verdeeld over de verschillende sites (zie tabel hieronder voor eerste indicatie). Dit is een richtgetal, dat mogelijks nog wordt aangepast.
Het jaarverbruik bedraagt momenteel ongeveer 150.000 frisdranken, 60.000 warme dranken en 40.000 snacks.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-06


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Q&A

Vergelijkbare advertenties van BDA