Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Diensten van de Voorzitter - Operationele directie
Postadres: Waterloolaan 115,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Olivier Vanderick
Tel: +32 25426813
E-mail: olivier.vanderick@just.fgov.be
Internetadres(sen): http://just.fgov.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=393477
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OPENBARE PROCEDURE VOOR DE SCHOONMAAK VAN DE LOKALEN VAN DE GEBOUWEN VAN DE CENTRALE DIENSTEN VAN DE FOD JUSTITIE Referentienummer: JUST-PRESID-2020/COP/DB/1917-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90910000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft diensten van dagelijkse en periodieke schoonmaak van verschillende gebouwen van de FOD Justitie. Daaronder begrepen alle prestaties en alle uitvoeringsmiddelen die nodig zijn om volgens de regels van de kunst, in alle veiligheid en in de beste economische omstandigheden de schoonmaak te verzekeren.
CPV-code: 90911200-8
PERCEEL 1: gebouw Jan Jacobs, Waterloolaan 80, 1000 Brussel;
PERCEEL 2: gebouw Guldenvlies, (BLOK A), Guldenvlieslaan 87 bus 2, 1000 Brussel;
PERCEEL 3: gebouw Guldenvlies, (BLOK B), Guldenvlieslaan 87 bus 2, 1000 Brussel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-21
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Geachte
In de bijlage vindt u de nieuwe versie van de hoeveelheden.
De inschrijvers worden verzocht rekening te houden met alle elementen van het bestek.
De aandacht van de inschrijvers wordt in het bijzonder gevestigd op de volgende punten:
- Inachtneming van de vorm van de offerte;
- Inachtneming van:
? De gegevens die in de offerte moeten worden vermeld,
en geen elementen veranderen van de meetstaat die gepubliceerd is met het erratum;
? De geldigheidsduur van de offerte;
? De documenten en attesten die bij de offerte moeten worden gevoegd.
- Inachtneming van de voorschriften van punt 5 met betrekking tot het indienen en het openen van de offerte.