Gemeente Lennik

Uitnodiging tot indienen offerte - Perceel 2 'Levering en plaatsing van industriële keuken en koelcellen' - Verbouwing/uitbreiding feestzaal en cafetaria Jo Baetens - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Lennik
Postadres: Markt 18,BE-1750 Lennik
Contactpersoon: Jos Pappaert
Tel: +32 25310232
Fax: +32 25322175
E-mail: jos.pappaert@lennik.be
Internetadres(sen): www.lennik.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Haviland - Cel Gemeentelijke Bouwwerken
Postadres: Brusselsesteenweg 617,BE-1731 Zellik
Contactpersoon: Koen De Vloed
Tel: +32 24671150
Fax: +32 24664981
E-mail: koen.devloed@haviland.be
Internetadres(sen): www.haviland.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Perceel 2 'Levering en plaatsing van industriële keuken en koelcellen' - Verbouwing/uitbreiding feestzaal en cafetaria Jo Baetens - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 10460/115000/AANN/P2
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39314000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Alfred Algoetstraat 77 te B-1750 Lennik
II.2.4. Beschrijving
Huidige overheidsopdracht omvat de levering en plaatsing van een industriële keuken en een aantal koelcellen, inclusief alle bijhorende werken voor installatie en aansluiting ter plaatse en overeenkomstig het bijzonder bestek architectuur, als bijlage bij de opdrachtdocumenten gevoegd. 
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven voor deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de Wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De als opdrachtnemer in aanmerking komende inschrijver zal vóór de gunningsbeslissing gevraagd worden volgende attesten te bezorgen :- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte.- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver (indien inschrijving van rechtspersoon).Conform artikel 73 §4 van de Wet van 17 juni 2016 zal de aanbestedende overheid vóór de gunningsbeslissing controleren of de als opdrachtnemer in aanmerking komende inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement, RSZ en het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen.Overeenkomstig art. 62, §2 en 63, §2 van het KB PLaatsing dient dit te gebeuren binnen de 20 dagen na de uiterste datum voor het indienen van de offertes.OPGELET :Buitenlandse inschrijvers die zelf, of hun personeel, niet onderworpen zijn aan de Belgische regelgeving, dienen bij hun offerte wel de bewijsstukken te voegen dat zij hun verplichtingen (inzake niet-faillissement, fiscale verplichtingen, sociale verplichtingen enz.) hebben vervuld :- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement, liquidatie, gerechtelijk akkoord of een soortgelijke toestand bevindt.- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (zoals bepaald in art. 68 van de Wet van 17 juni 2016).- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake betaling van de sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen van art. 68 van de Wet van 17 juni 2016.Bovenstaande bepalingen m.b.t. het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelsvennootschappen, alsook op andere entiteiten (bijv. onderaannemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. BANKVERKLARING : De economische en financiële draagkracht van de inschrijver moet door de inschrijver worden aangetoond door de volgende referentie :2. OMZET : Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een bankverklaring opgesteld in overeenstemming met het model opgenomen in de bijlagen van de opdrachtdocumenten. Indien de kandidaat inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referentie(s) bij zijn inschrijving te voegen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
2. De jaaromzet moet minimaal tweemaal de waarde van de opdracht (exclusief BTW) bedragen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. REFERENTIELIJST : Een lijst van de voornaamste leveringen die de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd door de inschrijver, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Drie referenties van een soortgelijke openbare opdracht (minstens vergelijkbaar qua kostprijs).
Vereiste erkenning: T4 (Uitrustingen voor wasserijen en grote keukens), minimum Klasse 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-11 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-11


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren in volgende periodes :15 t.e.m. 18 DECEMBER 2020 'OF' 5 t.e.m. 8 JANUARI 2021De potentiële inschrijvers zijn verplicht om ten laatste op 8 JANUARI 2021 een bezoek te brengen aan de plaats waar de leveringen en bijhorende plaatsings- en installatiewerken zullen moeten worden uitgevoerd.Een ondertekend attest van plaatsbezoek in overeenstemming met het model vervat in de bijlage moet worden toegevoegd aan de offerte.Hiervoor dienen de potentiële inschrijvers tijdig contact op te nemen met de volgende BEIDE instanties en personen, ZOWEL TELEFONISCH ALS PER E-MAIL :HAVILAND Intercommunale IgSv, Cel Gemeentelijke BouwwerkenContactpersoon: Koen De Vloed, ProjectcoördinatorGSM: +32 491 353 172E-mail: koen.devloed@haviland.be'EN'Gemeente LennikContactpersoon: Jos Pappaert, Facility ManagerTelefoon / GSM: +32 2 531 02 32 / +32 476 021 708E-mail: jos.pappaert@lennik.beHet bezoek aan de plaats waar de leveringen en bijhorende plaatsings- en installatiewerken zullen moeten worden uitgevoerd, gebeurt op de dag en het uur overeengekomen met voormelde perso(o)n(en).De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-11

Vergelijkbare advertenties van BDA