Associatie Ku Leuven Vzw + C.l.t. Vzw + Stuk Vzw

Q20-1549 - Raamovereenkomst voor levering van materiaal voor sanitaire en HVAC-installaties - Bestek TD/84522



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Associatie KU Leuven vzw + C.L.T. vzw + STUK vzw
Postadres: p/a Willem de Croylaan 60A,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: Aankoop
Tel: +32 16322081
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=395022


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Q20-1549 - Raamovereenkomst voor levering van materiaal voor sanitaire en HVAC-installaties - Bestek TD/84522 
Referentienummer: KULeuven-Q20-1549 - Bestek TD/84522-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 44000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Q20-1549 - Raamovereenkomst voor levering van materiaal voor sanitaire en HVAC-installaties - Bestek TD/84522
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor levering van materiaal voor sanitaire en HVAC-installaties Bestek TD/84522 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van het Bestuur, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-14 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-01-14
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Het volledige bestek, samen met de bijlagen, wordt gratis ter beschikking gesteld op www.kuleuven.be/overheidsopdrachten

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-09

Vergelijkbare advertenties van BDA