Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Renovatie van de vloer Haren 1 (BUB).



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Tel: +32 25638268
E-mail: ronny.cousaert@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=395293


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Renovatie van de vloer Haren 1 (BUB). 
Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-4564/TC/RC-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45432130
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van dit contract is de renovatie van de vloer in de Hangar 1-buswerkplaats L32-HE-E00-36-MR (ca. 4300m²) en de aangrenzende tank- en buswasplaats L32-HE-E00-37-MR (1800m²).
De renovatie van de vloermarkering op dezelfde werkplaats maakt ook deel uit van deze opdracht.
De keuze van de coating wordt gemaakt op basis van het gebruik van de werkgebieden (PU-cement voor de werkgebieden, epoxyhars voor de verkeersgebieden alsook verf voor de opslagplaatsen).
De aandacht wordt gevestigd op het feit dat de aanbesteder voornemens is een beleid van sociale en professionele integratie van gehandicapten of kansarmen verder uit te voeren. In dit verband heeft de aanbestedende dienst een specifiek gunningscriterium op dit gebied vastgelegd, die de markt niet voorbehoudt, maar wel integratie waardeert.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-09


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Daar E-procurement de procedure in één stap niet heeft geprogammeerd; worden de bestekdocumenten (opgeladen in de betreffende folder) nu ook als "begeleidend document" opgeladen.

Vergelijkbare advertenties van BDA