Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Sibelga
Postadres: Werkuizenkaai 16,BE-1000 Brussels
Tel: +32 25494265
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=395459
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
ANNULEERT EN VERVANGT PUBLICATIE 2020-544195 SIBELGA - Masui- Afbraak- / sloopwerken Referentienummer: Sibelga-SIB20TW1703A-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45110000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het doel van deze opdracht is om een aannemer aan te stellen die verantwoordelijk zal zijn voor
de afbraak / sloop van de gebouwen die momenteel op de MASUI-site staan evenals de elektrische cabine gevestigd op het
Masuiplein.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
De afbraak / sloop omvat, onder voorbehoud van eventuele beperkingen opgelegd door de stedenbouwkundige vergunning (bv. behoud van karaktergevels enz.), de sloop en afvoer van alle bestaande gebouwen die momenteel op het terrein van het project Masui aanwezig zijn, met inbegrip van de vegetatie (bomen, struiken enz.) en de niet-herbruikbare ondergrondse infrastructuren; het doel is om, nadat het terrein is gesaneerd, de Aanbestedende Overheid in staat te stellen om over een "nieuw" terrein te beschikken voor de bouw van de opslaghal, het groene centrale blok en het appartementengebouw.
II.2.7. Looptijd
18 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Cfr VI.3
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Cfr VI.3
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 4, Categorie: G
Cfr VI.3
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-12 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Nadere inlichtingen vindt u terug in de bijgevoegde documenten.VERPLICHT BEZOEK VAN DE SITE op afspraak.Mogelijke data:11/12/202014/12/202016/12/202017/12/2020
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
De Raad van State
Wetenschapsstraat 3, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
De raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-08