Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Annelies Michiels / Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=393338
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht voor aanneming van werken - blok 23, perceel gevels Referentienummer: UZ Leuven-TE011826.P05-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45215140
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht zal de Opdrachtgever overgaan tot het aanstellen van een Ondernemer die zal instaan voor het leveren en plaatsen van: Gevels
BLOK 23: De opdracht situeert zich in het gebouw, genaamd blok 23, op Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Het betreft uit te voeren werken in het kader van renovaties van blok 23 en renovaties in functie van desbetreffend blok.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-12-01
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: II.2.14)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verplicht deel te nemen aan één van de 2 plaatsbezoeken voorzien op 25-11-2020 en 30-11-2020 om 10u zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor dit plaatsbezoek wordt verzameld in het onthaal van Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven. De inschrijver dient zelf voor de nodige PBM (Persoonlijke Beschermings-Middelen) voor al hun deelnemers aan het plaatsbezoek te voorzien. De inschrijvers zullen op het plaatsbezoek hun aanwezigheid moeten aftekenen op een formulier, wat zal gelden als bewijs van aanwezigheid. De inschrijver dient bijgevolg geen documentatie omtrent het plaatsbezoek toe te voegen aan de offerte.
Te lezen:
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verplicht deel te nemen aan één van de 2 plaatsbezoeken voorzien op 25-11-2020, 30-11-2020 en 11-12-2020 om 10u zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor dit plaatsbezoek wordt verzameld in het onthaal van Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven. De inschrijver dient zelf voor de nodige PBM (Persoonlijke Beschermings-Middelen) voor al hun deelnemers aan het plaatsbezoek te voorzien. De inschrijvers zullen op het plaatsbezoek hun aanwezigheid moeten aftekenen op een formulier, wat zal gelden als bewijs van aanwezigheid. De inschrijver dient bijgevolg geen documentatie omtrent het plaatsbezoek toe te voegen aan de offerte.
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:. - klik op de link in deze publicatie (cf. afdeling I.3). OF. - stuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.be. Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:. Ontwerper:. l.vanlandschoot@modulo-architects.be. Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteam_blok23@uzleuven.be en paf.materiaalbeheer@uzleuven.be). - Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden. - Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1). Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 4-12-2020 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 10-12-2020 ;. Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 4-12-2020 . Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing. - Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:. Universitaire Ziekenhuizen Leuven. Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Blok 23. 7/16. Herestraat 49. 3000 Leuven. e-mail: bouwteam_blok23@uzleuven.be. Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
Te lezen:
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:. - klik op de link in deze publicatie (cf. afdeling I.3). OF. - stuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.be. Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:. Ontwerper:. l.vanlandschoot@modulo-architects.be. Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteam_blok23@uzleuven.be en paf.materiaalbeheer@uzleuven.be). - Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden. - Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1). Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 17-12-2020 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 16-12-2020 ;. Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 4-12-2020 . Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing. - Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:. Universitaire Ziekenhuizen Leuven. Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Blok 23. 7/16. Herestraat 49. 3000 Leuven. e-mail: bouwteam_blok23@uzleuven.be. Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er zal een bijkomend plaatsbezoek georganiseerd worden op vrijdag 11 december 2020, 10u. Samenkomst in de centrale inkom van het ziekenhuis.
De data voor het stellen en beantwoorden van vragen worden eveneens verplaatst.
- stellen van vragen tot en met 12/12/2020
- beantwoorden van vragen uiterlijk 16/12/2020