Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Stad Torhout
Postadres: Aartrijkestraat 11B,BE-8820 Torhout
Contactpersoon: Mevrouw Evy Bouckaert
Tel: +32 50221139
Fax: +32 50220580
E-mail: evy.bouckaert@torhout.be
Internetadres(sen): www.torhout.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Stad Torhout
Postadres: Aartrijkestraat 11B,BE-8820 Torhout
Contactpersoon: Mevrouw Evy Bouckaert
Tel: +32 50221139
E-mail: evy.bouckaert@torhout.be
Internetadres(sen): www.torhout.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoud van groenzones 2021 - 2024 Referentienummer: 2020/OW/071
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77310000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Torhout
II.2.4. Beschrijving
Deze dienst betreft het volledige alternatief onderhoud van de beplanting en onkruidbeheersing op verhardingen en het volledige onderhoud van de grasmatten. Maken tevens deel uit van de opdracht: tijdens dit onderhoud wordt het groenafval, onkruid, bladeren, zwerfvuil, veegvuil,.opgeruimd en afgevoerd. Ook de eventueel aanwezige bloemperken en/of bloembakken in de toegewezen sector worden onderhouden met uitzondering van het water geven, dit is ten laste van de opdrachtgever. Behoort niet tot de opdracht: opplanten v/d bloemperken en/of bloembakken, onderhoud van de bermen, onderhoud straatmeubilair en speeltoestellen. Gedurende de periode van 15 maart tot en met 15 december dient de instelling het volledig onderhoud van zowel de beplanting als de verharding te verzekeren, alsook het volledige onderhoud van de grasmatten. Het opgegeven jaarbedrag bevat alle kosten (incl. B.T.W.) die het onderhoud gedurende de ganse periode van de hieronder omschreven werken verzekeren. De opdracht wordt bij goede uitvoering 3 keer verlengd met 1 jaar.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-03-15
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-12-15
Verlenging mogelijk: JA
Er kunnen 3 stilzwijgende verlengingen zijn. De periode en het onderhoud gaat telkens van start op 15 maart tot 15 december van het betrokken jaar. Het contract is jaarlijks opzegbaar via aangetekend schrijven. Voor de dienstverlener bedraagt de opzegtermijn 6 maanden. Voor de aanbestedende overheid is de opzegtermijn 3 maanden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria.
Eventuele minimumeisen:
1. niet van toepassing
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Op deze opdracht is een toegangsreservatie van toepassing voor de sociale werkplaatsen en voor ondernemers die de maatschappelijke en professionele integratie van gehandicapten of kansarmen tot doel heeft. De inschrijver voegt bij de offerte een bewijs van erkenning van sociale werkplaats toe, hierbij dienen te worden begrepen: - ondernemingen erkend in het kader van het besluit van de Vlaamse regering van 17 december 1999 tot vaststelling van de erkenningsvoorwaarden van de beschutte werkplaatsen - ondernemingen erkend in het kader van het decreet van de Vlaamse Gemeenschap van 14 juli 1998, gewijzigd op 1 juli 2016, inzake sociale werkplaatsen 2. Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar. 3. Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener tijdens de laatste drie jaren. 4. Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten. 5. Een voorbeeld van planning- en rapporteringdocument dat wordt toegepast voor opmaak van de werkplanning en daaruit volgende rapportering.
Eventuele minimumeisen:
1. erkenning sociale werkplaats, toe te voegen aan het inschrijvingsformulier
2. de inschrijver heeft minstens 3 gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar.
3. alle vereiste documenten aanwezig
4. alle vereiste documenten aanwezig
5. alle vereiste documenten aanwezig
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning
III.1.5 Informatie over voorbehouden opdrachten
De opdracht is voorbehouden aan sociale werkplaatsen en ondernemers die de sociale en professionele integratie van kansarmen of personen met een handicap tot doel hebben: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-05 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-05-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-01-05
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: stadskantoor, Aartrijkestraat 11B te 8820 Torhout
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: U neemt hiervoor contact op met Annelies Pollentier via e-mail naar annelies.pollentier@torhout.be of telefonisch op het nummer 050 22 11 39.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-30