Stad Turnhout

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het snoeien van bomen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Turnhout
Postadres: Campus Blairon 200,BE-2300 Turnhout
Contactpersoon: Mevrouw Tinne Hermans
Tel: +31 14443374
Fax: +32 14439275
E-mail: tinne.hermans@turnhout.be
Internetadres(sen): www.turnhout.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Milieu en groen
Postadres: Campus Blairon 200,BE-2300 Turnhout
Contactpersoon: Mevrouw Inge Goos
Tel: +32 14443393
E-mail: inge.goos@turnhout.be
Internetadres(sen): www.turnhout.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst voor het snoeien van bomen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: 2020592
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77211500
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Gespecialiseerde velwerken 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Stad Turnhout, Campus Blairon 200 te 2300 Turnhout
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Gespecialiseerde begeleidingssnoei, onderhoudssnoei en achterstallige snoeiwerken 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Stad Turnhout, Campus Blairon 200 te 2300 Turnhout
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Verwijderen van stronken 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: Stad Turnhout, Campus Blairon 200 te 2300 Turnhout
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.3. Enkel voor perceel 1, perceel 2: De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.4. De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.

Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 relevante en positieve referenties
2. een overzicht van de mensen en middelen (materieel) die de opdrachtnemer ter beschikking heeft voor deze opdracht waaruit blijkt dat het volume werk kwalitatief en kwantitatief binnen de gestelde timing kan worden uitgevoerd. Bij onderaanneming dienen de gegevens van de onderaannemers mee opgegeven te worden.
3. Tree-workers attest moet voorgelegd worden
4. Een overzicht van de CV's (competenties en ervaring) van de medewerkers (en eventuele onderaannemers aangeduid door de inschrijver) die zullen worden ingezet voor deze opdracht waaruit blijkt dat de opdrachtnemer beschikt over voldoende gekwalificeerd personeel om de opdrachten kwalitatief uit te voeren volgens de gestelde eisen. Bij onderaanneming dienen de gegevens van de onderaannemers mee opgegeven te worden.
Bij een vervanging van een personeelslid tijdens de looptijd van het contract dient dit opnieuw voorgelegd te worden, ter goedkeuring van de aanbestedende overheid.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-15 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-04-14


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-27

Vergelijkbare advertenties van BDA