Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Etterbeek
Postadres: Oudergemlaan, 113-117,BE-1040 Etterbeek
Contactpersoon: De heer Alain BOON
Tel: +32 26272702
Fax: +32 26272710
E-mail: alain.boon@etterbeek.be
Internetadres(sen): www.etterbeek.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Jachthof - Administratief centrum - In huur nemen van warmedrankautomaten voor het gemeentelijk personeel Referentienummer: TP/ORD/AB/2020/90
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42968100
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Administratief centrum van Etterbeek, Kazernelaan 31 te 1040 Etterbeek
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat : De levering en de plaatsing op site van de automaten op de liggingen aangeduid door de aanbestedende overheid De nodige aansluitingen De bevoorrading van de automaten op het ogenblik van hun installatie en tijdens de hele duur van het contract Het in dienst stellen van de automaten De levering van de bestellingen van goederen op site en de bevoorrading van de automaten De regelmatige onderhoud van de automaten (de inschrijver zal een onderhoudsprogramma bij zijn offerte voegen) Een telefonische ondersteuning tijdens de werkuren De interventies voor het depanneren Het verwijderen van de automaten op het einde van het contract De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om het aantal warmedrankautomaten te verminderen of te verhogen in functie van de organisatie en/of herstructurering van de diensten.
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.In het geval de inschrijver dit document niet kan inleveren, zal hij op minstens twee voorwaarden hierna opgenomen moeten beantwoorden :* een milieubeleidsverklaring ondertekend door de directie;* een programma ten gunste van het milieu of een actieplan waarin de maatregelen vermeld zijn dat de organisatie gaat nemen of genomen heeft om het impact op het milieu te verminderen;* een milieucoördinator die de maatregelen ten gunste van het milieu coördineert van de organisatie;* een verslag die de maatregelen ten gunste van het milieu aantonen en de behaalde resultaten;* een plan welk aanwijst dat het personeel gevormd is voor respectvol gedrag van het milieu en hoe wordt dit vertaalt op de werkplaats.De inschrijver zal bij zijn offerte alle documenten voegen die beantwoorden aan de voorwaarden hiervoor opgenomen om de aanbestedende overheid toe te laten dit selectiecriteria in acht te nemen.
Eventuele minimumeisen:
1.
De inschrijver zal bij zijn offerte minstens 3 referenties van gelijkaardige leveringen voegen voor een jaarlijks bedrag van minimum 60.000,00 BTW incl.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-12-29 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-04-28
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-12-29
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver zal contact moeten opnemen met de Heer Ludovic GENARD om een aspraak ter plaatsen te maken (02/627.27.16 of 0497/599.848) om de ligging van de warme drankautomaten te visualiseren en hun beschikbare aansluitingen.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-11-24